Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Kooi voor konijnen en cavia's - ZOLIA ONYX 100 Ambiente

86% van klanten

bevelen dit product aan

14 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Nicolas
1 berichten
nicolas fr
Hallo allemaal, de clips om het openende deel te sluiten houden niet vast (er is geen inkeping zoals bij de 2 niet-openende zijkanten.) Wat kan ik doen?
OCEANE
1 berichten
oceane fr
Hallo, ik zou graag een platform/voederplaats/hok in de kooi willen toevoegen, zou u mij een referentie of een product kunnen aanwijzen dat compatibel is met deze kooi omdat ik er enkele op uw site heb gezien zoals de PUB 3244, maar ik heb geen informatie met betrekking tot mijn kooi. Alvast bedankt
Angelique
2 berichten
angelique fr
Hallo, in de beschrijving staat: "Grote plastic bak makkelijk te reinigen (Hoogte 16cm) - Binnenafmetingen van de bak alleen: 90 x 40 x H12 cm" Ik begrijp het verschil in hoogte van de bak niet. Is het 16 of 12 cm?
Fayali
3 berichten
fayali fr
Ik heb gewoon een grote kooi nodig die ik voor mijn bestelling heb geselecteerd, waar komen al deze vragen vandaan alstublieft?
MJ
1 berichten
mj fr
Hallo, sorry, ik weet het niet, want aankoop direct verzonden naar een opvangcentrum voor dieren, ik heb de kooi nooit gezien. Ik hoop dat u een bevredigender en beter antwoord krijgt dan het mijne!
Fayali
3 berichten
fayali fr
Kunt u mij uitleggen waarom ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen heb, terwijl het de bedoeling was dat het op 11/06 zou aankomen a.u.b.
Fayali
3 berichten
fayali fr
Kunt u me uitleggen waarom ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen heb, terwijl het op 11/06 moest aankomen alstublieft?
Hugues
1 berichten
hugues fr
Hallo,De plastic bodem is 16 cm hoog vanaf de grond. De 12/13 cm hoogte komt overeen met de hoogte van de bak gemeten aan de binnenkant. Er zijn kleine plastic voetjes onder de bak die dit hoogteverschil van 3 cm verklaren
Cindy
1 berichten
cindy fr
Hallo Angelique_S, de plastic bak is 16 cm hoog aan de buitenkant en 15 cm aan de binnenkant. Het is zeer ruim, mijn dwergkonijn voelt zich er comfortabel in. Heel goede kooi, ik ben er zeer tevreden mee en mijn konijn ook.
Éric
1 berichten
Éric fr
De bak is afgerond in de hoeken. Dus in het midden een diepte van 16 cm en in de hoek 12 of 13 op zijn meest. Erg tevreden over deze aankoop of liever gezegd de konijnen van mijn kinderen.
amalia
1 berichten
amalia fr
de bak is 16 cm hoog. u geeft het een goede veeg met witte azijn en spoelt het na.
Angelique
2 berichten
angelique fr
Bedankt aan iedereen voor jullie antwoorden!

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.