Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Tent voor knaagdieren Zolia

87% van klanten

bevelen dit product aan

8 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Gwenn
1 berichten
gwenn fr
Hallo, op hoeveel graden raadt u aan om de tent zonder de mat in de wasmachine te wassen?
Noémie
1 berichten
noémie fr
Hallo, ik heb het op 30 graden gezet.
Michel
1 berichten
michel fr
Sinds ik deze tent voor mijn dwergkonijn heb gekocht, brengt hij er het grootste deel van zijn tijd door: hij voelt zich veilig aan de binnenkant. Maar ik betreur de kwetsbaarheid ervan: na slechts 2 weken begon de stof aan de basis van de metalen bogen te rafelen en daardoor blijft een van de 2 bogen niet meer zitten... Ik zal een oplossing moeten vinden om het te repareren!!!
elisabeth
1 berichten
elisabeth fr
Waar dienen de stekels binnenin het zakje voor? Alvast bedankt voor uw reactie.
Doris
1 berichten
doris fr
Hallo,Dit wordt gebruikt om de tent in de grond te planten als je dat wilt :) ik heb ze niet gebruikt ^^
Laurent
2 berichten
laurent fr
Hallo, kunnen we de tent buiten opzetten?
Jeanne
1 berichten
jeanne fr
Hallo, ja zeker, het is waterdicht!

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.