Spaarpunten
3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
1 berichten
myriam
Hallo, ik heb mijn eerste bestelling bij Zoomalia geplaatst voor mijn leeuwenkopkonijn. Helaas, ondanks uw eerste bestelcode en mijn aankoop van 25 euro, heb ik mijn loyaliteitspunten niet gekregen! Hoe kan ik dit oplossen? Terwijl het aangegeven is dat de punten bij de aankoopprijs horen.
221 berichten
zoomalia
Hallo Myriam,
Hartelijk dank voor uw aankoop!
De punten worden toegekend bij de verzending van uw bestelling. Als uw bestelling is verzonden en u heeft uw punten nog niet, nodigen we u uit om contact met ons op te nemen via de formulieren: https://www.zoomalia.com/support/question/
Ik wens u een prettige dag toe.
Coralie van Zoomalia
Hartelijk dank voor uw aankoop!
De punten worden toegekend bij de verzending van uw bestelling. Als uw bestelling is verzonden en u heeft uw punten nog niet, nodigen we u uit om contact met ons op te nemen via de formulieren: https://www.zoomalia.com/support/question/
Ik wens u een prettige dag toe.
Coralie van Zoomalia
1 berichten
melissa
Hallo, ik heb mensen gesponsord die een bestelling op uw site hebben geplaatst, maar ik heb mijn punten nog steeds niet ontvangen. Ik wilde weten of dit normaal is?
221 berichten
zoomalia
Goedemorgen Mélissa,
Om u zo goed mogelijk te helpen, kunt u ons meer informatie geven over uw verzoek?
Fijne dag,
Coralie van Zoomalia
Om u zo goed mogelijk te helpen, kunt u ons meer informatie geven over uw verzoek?
Fijne dag,
Coralie van Zoomalia