Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Kooi voor Fret en Rat - 100 cm - Zeno 3 Empire

75% van klanten

bevelen dit product aan

14 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
gwenaelle
1 berichten
gwenaelle fr
Hallo, kan men enkel de zwarte onderbak van de kooi bestellen? Mijn degoes hebben het binnen 24 uur aangeknaagd om eruit te kunnen ontsnappen...
Fanny
1 berichten
fanny fr
Bonjour,Est ce que le fond de la cage est équipé d'une grille pour éviter que les animaux rongent le bac plastique ?Merci
Mylène
1 berichten
mylène fr
Bonjour, non il n’y a pas de grilles dans le fond. Après tout dépend de l’animal que vous avez, moi j’ai un furet et elle n’essaye pas de ronger le plastique
Valérie
6 berichten
valérie fr
Hallo, ik zou graag willen weten of deze kooi geschikt is voor 2 octodons? Aangezien ik zie dat er plastic onderdelen zijn, heb ik mijn twijfels. Lopen de octodons niet het risico om aan het plastic te knagen? Hartelijk dank.
Xavier
1 berichten
xavier fr
Hallo, opent het bovenste rooster zich gemakkelijk (zoals bij Zolux)? Dank u.
Coralie
1 berichten
coralie fr
Bonjour quand est ce que le produit sera de nouveau disponible ? Et à quel prix s'il vous plaît ?Cordialement
Martine
1 berichten
martine fr
Hallo, in de beschrijving wordt vermeld dat de deuren beveiligd zijn maar op de foto zie ik niet goed hoe ze beveiligd zijn? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Hallo,

De deuren zijn voorzien van een sluitsysteem dat niet door dieren geopend kan worden.

Met vriendelijke groeten,
Het Zoomalia-team
Lucie
1 berichten
lucie fr
Hallo,Is het mogelijk om de blauwe plateaus en de blauwe ladders (en niet de grijze) als losse onderdelen te verkrijgen?Dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Hallo,

Deze accessoires worden niet als losse onderdelen verkocht.

Met vriendelijke groet,

Het Zoomalia-team
Laetitia
1 berichten
laetitia fr
Hallo, kunnen we de gele planksteunen apart kopen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze bevestigingen zijn niet als losse onderdelen verkrijgbaar. Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia
patricia
1 berichten
patricia fr
Hallo, is deze kooi geschikt voor 4 mannelijke ratten? Ik kijk uit naar uw reactie.
Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi is geschikt voor 4 ratten. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Mélanie
4 berichten
mélanie fr
Is deze kooi geschikt voor twee degoes?

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.