Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Hok met dak XL

85% van klanten

bevelen dit product aan

27 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Ophélie
2 berichten
ophélie fr
Hallo, wat zijn de afmetingen van de bovenkant van het platform en is deze verwijderbaar? Dank u.
Agathe
12 berichten
agathe fr
Hallo, kan ik een koppeltje konijnen in deze ren laten leven die ik binnenshuis zou plaatsen, of zou ik ze in twee metalen hokken laten leven die aan elkaar verbonden zijn? Ik ben bang dat ze het hout zullen opeten en gezien de prijs zou ik liever niet een nieuwe moeten kopen.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Beide oplossingen hebben hun voor- en nadelen: metalen omheiningen zijn relatief licht en kunnen binnen niet aan de grond worden bevestigd. Ze kunnen dus instabiel zijn en door de konijnen worden geduwd.De houten omheining zal zwaarder en dus stabieler zijn, maar inderdaad, het is mogelijk dat de konijnen eraan knagen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Sophie
1 berichten
sophie fr
Hoi, hoe groot is het pakket?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het pakket bestaat uit twee dozen: 118,5x78x20cm en 118x60x70cm. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
anne laure
5 berichten
anne laure fr
Hallo, Weet u wanneer u zult worden aangevuld voor dit artikel?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product is besteld bij onze leverancier. Het zal volgende week weer beschikbaar zijn. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
stéphanie
1 berichten
stéphanie fr
hallo,Kunt u mij de afstand tussen de spijlen geven? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De afstand tussen de spijlen is 2cm. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Béatrice
1 berichten
béatrice fr
Hallo, we hebben het dierenhok uit Tirol en hebben een ren nodig. Is deze XL ren met dak geschikt, dat wil zeggen kan het kleine deurtje van het hok aangepast worden aan een van de ingangen van de ren en is de hooiruif van het hok geen belemmering om de ren dichter bij het hok te plaatsen? Bedankt voor uw antwoordBéatrice
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, deze ren kan niet aangepast worden aan uw konijnenhok, het is ontworpen om te worden gebruikt als aanvulling op een konijnenhok om een buiten ontspanningsruimte te bieden, maar moet alleen gebruikt worden en heeft zijn eigen schuilplaats. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
emilie
3 berichten
emilie fr
goedenavond, is dit konijnenhok geschikt voor de winter?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit type konijnenhok is helemaal geschikt om de winter te weerstaan. Omdat het van hout is, is het behandeld maar we raden u aan het jaarlijks te onderhouden met een voor dieren niet-toxische vernis zodat het langer in goede staat blijft. Als u uw konijnen in de winter buiten wilt laten, is het aan te raden een konijnenhok te kiezen waarvan het beschutte deel boven de grond is, zoals deze hieronder: https://www.zoomalia.com/animalerie/clapier-xl-petits-animaux-avec-cour-exterieure-p-10853.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
GHISLAINE
1 berichten
ghislaine fr
wat is de afstand tussen de spijlenik wil er 7 kuikens met hun moeder in plaatsen dus de ruimte moet minimaal zijnkan het beschutte deel dichtgemaakt worden (door ons natuurlijk) voor volledige isolatie 's nachts DRINGEND WANT IK WIL SNEL BESTELLEN
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We raden dit product af, de ruimte tussen de tralies is te groot voor kuikens. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
CAROLINE
2 berichten
caroline fr
Is dit product weerbestendig (bv: regen) en is het hout al behandeld tegen houtworm etc..... ?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product is van gelakt grenen. Het is ontworpen voor buitengebruik en is weerbestendig. Zoals elk houten artikel, vereist het regelmatig onderhoud om in goede staat te blijven. Het is niet specifiek behandeld tegen insecten. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia team
Ornella
1 berichten
ornella fr
Hallo, is het niet gevaarlijk overdag of 's nachts, als katten of een vos in de buurt komen ondanks het gaas en dat het konijn nieuwsgierig is?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden u af om uw dier 's nachts in deze ren te laten. Het is veiliger in een afgesloten hok. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
ASTRID
2 berichten
astrid fr
goedendag kunt u mij de exacte maten geven
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, 240 × 116 × 79 cm Lengte x breedte x hoogte (bovenkant hoger) Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Muriel
2 berichten
muriel fr
Hallo! Ik woon in de Hoge Savoie, in de buurt van Chamonix, kan ik deze ren het hele jaar buiten laten, zelfs met de kou en de sneeuw, of is dat af te raden? Dank u wel. Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit konijnenhok is behandeld voor buitengebruik, maar dat neemt de noodzaak van houtonderhoud niet weg, vooral met "moeilijke" weersomstandigheden. Als u het buiten wilt laten staan, moet u het dus regelmatig onderhouden zodat de kwaliteit niet wordt aangetast door de weersomstandigheden in uw regio. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
anne-lise
1 berichten
anne-lise fr
Hallo, kan dit verblijf gemakkelijk gedemonteerd worden of moet het eenmaal geïnstalleerd blijven staan?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Wij raden u aan het op zijn plaats te laten nadat het is geïnstalleerd, omdat het anders voortijdig kan beschadigen.Met vriendelijke groetHet Zoomalia-team
Eva
1 berichten
eva fr
HalloIk zoek een grote konijnenhok met ren voor mijn 3 fretten.Is het mogelijk om deze ren aan te passen met het Konijnenhok/Kippenhok kleine dieren met buitenren?Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,In principe zijn dit twee duidelijk verschillende artikelen die niet op elkaar passen.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.