Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Woestijnzand voor terrariums

86% van klanten

bevelen dit product aan

26 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
jean michel
1 berichten
jean michel fr
hallo hoeveel kg van dit zand voor een terrarium van 100*50*5cm alstublieft
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U moet rekenen op ongeveer 35kg. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Laetitia
1 berichten
laetitia fr
Hallo. Hoeveel kg van dit substraat voor een terrarium van 120×60 en tenminste 8cm dik alstublieft? Dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U moet ongeveer 80kg rekenen voor 8cm dikte van zand. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
mélanie
1 berichten
mélanie fr
Hallo, ik zou graag willen weten of dit zand geschikt is voor een elaphe guttatus? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Nee.Pantherophis guttatus leeft in velden met overvloedige vegetatie, aan de rand van de bossen of zelfs in verlaten of zelden gebruikte gebouwen. Niet in de woestijn, dus dit zand wordt niet aanbevolen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Jean-Philippe
1 berichten
jean-philippe fr
Hallo,Voor een terrarium van 1.475m bij 0.75m, hoeveel zakken zand van 5kg heb ik nodig als ik een substraatdikte van 5cm wil hebben.Met vriendelijke groeten,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Gezien de afmeting van uw bak, heeft u voor 5 cm dikte ongeveer 77kg zand nodig Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Jérome
1 berichten
jérome fr
Hallo,Ik zou graag willen weten of ik dit zand kan gebruiken om een strand voor mijn waterschildpad te maken? Als het niet geschikt zou zijn, zou u mij dan kunnen informeren welk type zeer fijn zand ik zou kunnen gebruiken?Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We raden u eerder Loire zand aan, zoals dit hieronder:https://www.zoomalia.com/animalerie/sable-loire-9-litres-zolux-p-5357.html Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
katia
9 berichten
katia fr
hallo ik wilde weten hoeveel zakken zand heb ik nodig voor een dunne laag in een terrarium van 150x60x60 alvast bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor ongeveer 2 cm zand heeft u ongeveer 18l zand nodig, wat overeenkomt met ongeveer 25kg zand. Met vriendelijke groeten, Christelle van Zoomalia
lisa
1 berichten
lisa fr
Hallo, zou deze zak zand geschikt zijn voor BHT's?? Zo niet, welk zand zou ik dan kunnen kopen? Bedankt. Met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We kunnen u Loire-zand aanbevelen:https://www.zoomalia.com/animalerie/sable-loire-9-litres-zolux-p-5357.htmlHier is een site die u kan adviseren:http:/coenobita.e-monsite.com/pages/amenagement-et-soins/amenagement-du-terrarium.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
stephane
2 berichten
stephane fr
hallo, hoeveel zakken heb ik nodig voor mijn terrarium van 80x40x50, bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U heeft ongeveer 3 zakken nodig. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia Team
SANDRINE
2 berichten
sandrine fr
hallo, hoeveel zakken zou ik nodig hebben voor een terrarium van 150*60*60? Het is voor mijn pogonas
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U heeft ongeveer 5 zakken nodig. Het hangt allemaal af van de hoogte van het zand dat u in uw terrarium wilt hebben. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Quentin
5 berichten
quentin fr
Hallo, is dit zand geschikt voor een pogona en hoeveel zakken zijn er nodig voor een terrarium van 120L 60l 60h
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Dit zand is geschikt voor uw pogona. U heeft ongeveer 4 zakken van 5kg nodig voor een laag van 3cm.Met vriendelijke groetHet Zoomalia-team
Alexandra
1 berichten
alexandra fr
Hallo Is dit zand geschikt voor gecko's, ik hoor zoveel verschillende meningen dat ik niet meer weet wat ik moet kiezen... Met vriendelijke groeten. Alexandra
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Dit zand is volledig geschikt voor uw gecko.Met vriendelijke groetHet Zoomalia-team
yannick
1 berichten
yannick fr
hoeveel zakken heb ik nodig voor een terra 150L 60P, bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Het hangt allemaal af van de gewenste hoeveelheid in cm en de exacte afmetingen van uw terrarium (lengte x breedte x hoogte).Met vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team
auguste
9 berichten
auguste fr
hoeveel zakken valse bodem voor een terrarium van 80L45P bedankt,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,U kunt ongeveer 3 zakken nemen.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia Team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.