Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Deksel voor mijn terrarium

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Erika
1 berichten
erika fr
Hallo, ik heb dit terrarium op uw site gekocht: https://www.zoomalia.com/animalerie/kit-complet-terrarium-naturel-pour-tortue-de-terre-exo-terra-p-13099.html. Als ik me niet vergis, is deze zonder deksel geleverd. Mijn schildpad is erg klein en heel actief. Is een deksel nodig? Zo ja, kunt u mij alstublieft de link sturen naar het bijpassende deksel zodat ik het kan bestellen? Bij voorbaat hartelijk dank!
Zoomalia
221 berichten
zoomalia fr
Hallo Erika,

Hartelijk bedankt voor uw aankoop.

Na controle kan ik u bevestigen dat dit terrarium zonder deksel wordt verkocht.

Ook al is uw schildpad actief, ze zou niet in staat moeten zijn om de glazen wanden te beklimmen.

Ik sta tot uw beschikking mocht u nog vragen hebben en ik wens u een prettige dag toe.

Coralie van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.