geen antwoord van uw kant
1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
1 berichten
line
Hallo. 1 beschadigd artikel is bij mij aangekomen. Snel stuurde u me 3 voorstellen om dit geschil op te lossen. Ik heb 8 dagen geleden mijn antwoord met mijn keuze gestuurd. Sindsdien is er niets gebeurd... jammer voor wat men van Zoomalia zou kunnen denken!
221 berichten
zoomalia
Hallo Line,
Het spijt me te horen dat we niet hebben gereageerd op uw verzoek.
We hebben opgemerkt dat sommige klanten direct vanuit hun inbox antwoorden op onze email in plaats van te klikken op de knop "Ik reageer op dit bericht". Om er zeker van te zijn dat wij uw antwoorden goed ontvangen, gelieve de knop "Ik reageer op dit bericht" in onze email te gebruiken.
Ik nodig u uit om ons te contacteren via mail of per telefoon op 05 54 54 00 24 zodat wij u een oplossing kunnen bieden.
Hartelijk dank voor uw begrip.
Fijne dag
Coralie van Zoomalia
Het spijt me te horen dat we niet hebben gereageerd op uw verzoek.
We hebben opgemerkt dat sommige klanten direct vanuit hun inbox antwoorden op onze email in plaats van te klikken op de knop "Ik reageer op dit bericht". Om er zeker van te zijn dat wij uw antwoorden goed ontvangen, gelieve de knop "Ik reageer op dit bericht" in onze email te gebruiken.
Ik nodig u uit om ons te contacteren via mail of per telefoon op 05 54 54 00 24 zodat wij u een oplossing kunnen bieden.
Hartelijk dank voor uw begrip.
Fijne dag
Coralie van Zoomalia