Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

geen antwoord van uw kant

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
LINE
1 berichten
line fr
Hallo. 1 beschadigd artikel is bij mij aangekomen. Snel stuurde u me 3 voorstellen om dit geschil op te lossen. Ik heb 8 dagen geleden mijn antwoord met mijn keuze gestuurd. Sindsdien is er niets gebeurd... jammer voor wat men van Zoomalia zou kunnen denken!
Zoomalia
221 berichten
zoomalia fr
Hallo Line,

Het spijt me te horen dat we niet hebben gereageerd op uw verzoek.

We hebben opgemerkt dat sommige klanten direct vanuit hun inbox antwoorden op onze email in plaats van te klikken op de knop "Ik reageer op dit bericht". Om er zeker van te zijn dat wij uw antwoorden goed ontvangen, gelieve de knop "Ik reageer op dit bericht" in onze email te gebruiken.

Ik nodig u uit om ons te contacteren via mail of per telefoon op 05 54 54 00 24 zodat wij u een oplossing kunnen bieden.

Hartelijk dank voor uw begrip.

Fijne dag

Coralie van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.