Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Welke kooi voor mijn cavia?

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
nathalie
1 berichten
nathalie fr


goedendag, ik informeer me over het adopteren van een cavia dus ik zou graag willen weten welke kooi ik zou moeten nemen voor 2 cavia's ik wilde weten wat het beste is als het 2 mannetjes samen zijn of 2 vrouwtjes alvast bedankt voor uw antwoord

Elodie
135 berichten
elodie fr

Hallo Nathalie,

 

hier is een video die we voor u hebben gemaakt om te helpen: https://www.youtube.com/watch?v=e4lTzXjw0Qg

 Voor 2 cavia's heeft u ten minste een kooi van 1 meter lang nodig.

Verder zal er tussen uw cavia's altijd een dominante en een ondergeschikte zijn, zowel tussen vrouwtjes als tussen mannetjes.

Ik zou u aanraden om 2 vrouwtjes te nemen; ik heb er zelf 3 en het gaat erg goed.

Elodie van Zoomalia

isabelle
22 berichten
isabelle fr

Bonjour   ik heb twee mannelijke cavia's en mijn kooi is 1m20 lang   ik was een beetje bang ondanks wat men zei over de samenleving van 2 mannetjes  de mijne lijken het goed met elkaar te kunnen vinden  mijn eerste is 2 jaar oud en hij leek zich te vervelen dus ik heb er nog een genomen  die is 2 maanden oud  ik heb hem gekregen toen hij 1 maand oud was  ik denk dat het beter was om een heel jonge baby te nemen met mijn mannetje van 2 jaar  mensen zeggen dat het beter is om 2 vrouwtjes te nemen    dat is het   vriendelijke groeten


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.