Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Welk speelgoed zou mijn konijn interesseren?

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Astride
7 berichten
astride fr


Hallo iedereen,


Zoals je ziet, heb ik een konijn dat erg kieskeurig en soms agressief is.


Ik heb al geprobeerd om haar veel speelgoed te geven, maar ofwel raakt ze het niet aan, ofwel gromt ze en probeert ze mij te bijten. :/


Dus, de hele dag ligt ze in haar kooi en doet niets (net heb ik haar in de tuin uitgelaten).


Dus als je me zou kunnen adviseren over een specifiek speeltje dat goed werkte met je konijn en als je konijn eerst ook zo was, leg me alsjeblieft uit hoe je het voor elkaar hebt gekregen dat het stopte met zich te vervelen. Bedankt.


Inès
25 berichten
inès fr
Probeer misschien de kauwwortel, dat werkt erg goed bij mijn konijn, zelfs zo goed dat ik het haar moest afnemen LOL anders, als je een hondenriem hebt en juist een kauwspeeltje, kan je dankzij de hondenriem de haak van de riem aan het speeltje bevestigen en de rest van de riem aan de kooi, mijn konijntje is er dol op en springt in alle richtingen om ermee te spelen. Hopelijk heb ik je geholpen, Ines

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.