Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Water(schild)pad

Geen antwoord gegeven
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
samantha
1 berichten
samantha fr

Hallo,
Ik ben op zoek naar antwoorden met betrekking tot de voeding van een schildpad die ik onlangs heb overgenomen (een Mauremys sinensis). Momenteel geef ik haar granulen die ik in een dierenwinkel heb gekocht, en ik zou graag haar maaltijden willen variëren met kleine visjes en plantaardig voedsel, maar ik weet niet wat ik haar kan geven. Kunt u mij helpen? Een andere vraag die niets te maken heeft met voeding: sinds twee dagen verliest ze haar schubben (ik vind grote schubben in het aquarium). Moet ik me zorgen maken?
Alvast bedankt voor uw antwoorden.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.