Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Grot voor reptielen

89% van klanten

bevelen dit product aan

21 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
JEREMY
2 berichten
jeremy fr
Hallo, ik heb een luipaardgekko en ik vraag me af of maat M voldoende is? Is maat L meer voor slangen? Alvast bedankt
Xavier
1 berichten
xavier fr
Ik weet het niet wat betreft de grootte, maar ik heb de grot 2 keer besteld en hij kwam 2 keer gebroken aan...
Jean noel
1 berichten
jean noel fr
voor maat M zal deze schuilplaats voldoende zijn voor een luipaardgekko... Maar voor een landschildpad heeft het geen zin, de hoogte is al snel onvoldoende!
Christel
1 berichten
christel fr
Hallo,Voor een gecko is het erg goed, het is breed maar niet erg hoog.Het is een zeer goed product. Bestendig in de buitenlucht, de mijne staat buiten voor mijn schildpad, het is niet veranderd.
delphine
2 berichten
delphine fr
hallo, ik zou graag de afmetingen van de ingang van de middelgrote platte grot willen weten, bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De ingang van deze grot is 10cm x 6cm. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Laura
3 berichten
laura fr
Hallo,Is het kleine model geschikt voor een Russische hamster? En voor een Syrische hamster?Hartelijk dank!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product is geschikt voor een reptiel, we raden het af voor knaagdieren. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Florian
2 berichten
florian fr
hallo welke afmeting raadt u aan voor een korenslang van meer dan een meter
Pascal
1 berichten
pascal fr
Goedenavond, ik zou graag willen weten of de Reptielengrot, 30 × 10 × 25 cm voor de prijs van €25,90 geschikt zou zijn voor mijn stappenschildpad van 15 cm met betrekking tot de ingang kunt u alstublieft de exacte afmetingen van de opening van de grot (HxB) geven?? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De afmetingen van de opening zijn 20x6 cm. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Léa
6 berichten
léa fr
Hallo, welke maat moet ik kiezen voor een koningspython?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij adviseren de maat 30x10x25 Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Nicolas
1 berichten
nicolas fr
Hallo, kan dit in een aquarium voor een pelomedusa subrufa alstublieft?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We raden u af om deze grot in uw aquarium te installeren omdat deze niet is bedoeld om ondergedompeld te worden. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
julien
1 berichten
julien fr
Hallo, welke maat moet ik kiezen voor een luipaardgekko? Kan deze grot geschikt zijn om een vochtige doos te maken voor dit type hagedis...Dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij adviseren u de grootste. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
quentin
2 berichten
quentin fr
Bonjour, cette grotte peut elle être utilisée en aquarium ?
Patricia
1 berichten
patricia fr
hallo, ik zou de afmetingen van artikel 39638 willen weten (24x8x17 maar wat is de lengte en wat is de breedte) dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De afmetingen van de Trixie-producten worden gegeven in lengte x hoogte x breedte (diepte).Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.