Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

verwarming voor wandelende takken en aantal wandelende takken

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Paola
2 berichten
paola fr
<left>Hallo,</left><left>ik wil graag weten wat beter is voor het verwarmen van een terrarium voor wandelende takken: een verwarmingsmat, een verwarmingslamp of een verwarmingskabel? Wat zijn de voor- en nadelen van de drie opties? Ook, hoeveel wandelende takken kan ik houden in een terrarium van 30x30x45 cm?</left><left>Alvast bedankt voor de antwoorden.</left><left>Paola</left>
Equipe
134 berichten
equipe fr

Hallo,

Alles hangt af van de soort (voor de grootte van het terrarium en het aantal individuen).

Het beste is een verwarmingsmat aan één van de zijden om de lucht goed te verwarmen, of een verwarmingslamp.

Dit alles natuurlijk noodzakelijk gekoppeld aan een thermostaat.

Met vriendelijke groeten

Het Zoomalia-team

Sébastien
2 berichten
sébastien fr

Je afmetingen zijn nogal beperkend in de keuze van soorten en in hun aantal.

Persoonlijk zou ik je een extern lampensysteem voor het terrarium adviseren. Zoiets als een Sun Glo-lamp of dergelijke, die je boven de bovenste glasplaat van het terrarium hangt. Een warmtemat zal middelmatig effectief zijn voor wandelende takken.

Om te beginnen kan een goed op het Oosten of Zuidoosten gericht raam in een verwarmde kamer van de woning voldoende zijn.


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.