Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Reserveplatform voor kooi Zeno 3

92% van klanten

bevelen dit product aan

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
3 berichten
fr
Bonjour est ce que ses plateformes peuvent aller dans une cage ou l’écart entre les barreaux est de 7/8 mm?
Yves
2 berichten
yves fr
Hallo. Ja, ik heb er een kunnen plaatsen in mijn muizenkooi waar de afstand tussen de tralies 0,7 cm is.
3 berichten
fr
Goedenavond, heel goed dank u wel voor uw antwoord
Yves
2 berichten
yves fr
(Tijdens de installatie moet u misschien wat kracht uitoefenen om de 4 schroeven door de spijlen te krijgen, maar uiteindelijk lukt het goed.)
Aurelie
1 berichten
aurelie fr
Hallo, kunt u mij vertellen wanneer dit platform weer op voorraad zal zijn? Alvast bedankt
charlotte
1 berichten
charlotte fr
Hallo, ik heb deze kooi Cage NEO cosy grijs voor konijnen en grote knaagdieren Model: Cage NEO cosy grijs - 78 x 48 x H 109 cm Referentie: 83074 en nadat ik mijn konijn verloren heb, zou ik het graag opnieuw inrichten voor ratten. Zou het Plateforme de rechange pour cage Zeno 3 vervangingsplatform compatibel zijn met deze kooi? Dank u wel.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.