Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Lamp UVB 100 voor tropisch klimaat (Vroeger Repti Glo 5.0)

96% van klanten

bevelen dit product aan

89 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Emi
7 berichten
emi fr
Hallo, gezien de werkelijke UVB-meting van 195nm op 20 cm van dit soort lamp, waarom beweren 'Geschikt voor reptielen zoals schildpadden' - terwijl, behalve een paar aquatische carnivoorstrogachtigen zoals Sternotherus, dit onjuist is? Product geschikt voor bosreptielen, oké, voor nachtelijke dieren, tropische gekko's, maar zeker niet voor alle schildpadden (en vooral niet voor landbewonende die minimaal 10 keer meer uitstoot nodig hebben)
brigitte
1 berichten
brigitte fr
Goedendag, ik heb twee jonge Hermann schildpadden, en ik heb een Sunshine Shower UVA 60 watt lamp van u gekocht. Moet ik nog een extra UVB-lamp toevoegen, en zo ja, welke?
Bertrand
2 berichten
bertrand fr
Ik heb een schildpad van 5 jaar die een probleem heeft met zijn schild en grootte, welke lamp zou ik moeten nemen (verwarmingslamp, uv-uvb, enz.) bedankt alvast.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze lamp is geschikt voor uw schildpad, het wattage zal worden bepaald afhankelijk van de grootte van uw terrarium en de afstand waarop de lamp zal worden geplaatst. Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia
matthieu
3 berichten
matthieu fr
Hallovoor een aquarium van 100 cm lang, 40 cm breed en 55 cm hoog, met een pelomedusa schildpad, hoeveel lampen heb ik nodig? En van welk vermogen? Bedankt en fijne dagMatthieu
matthieu
3 berichten
matthieu fr
hallo, om mijn neon in een aquarium van 100 cm lang, 40 cm breed en 55 cm hoog te vervangen, welke lampen en hoeveel daarvan zou u mij aanraden? bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dat hangt af van de behoeften van de soort die u huisvest. Cordiaal, Het Zoomalia-team
matthieu
3 berichten
matthieu fr
halloik had een reptiglo neon 5.0 76cm van 25w om mijn pelomedusa schildpad te verlichten, kan uw lamp deze vervangen? of moet ik er meerdere plaatsen? of een andere lamp? dankjewel en een fijne dagmatthieu
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De neon helpt om het licht beter te verdelen. Als u echt een lamp wilt plaatsen, is dat ook mogelijk, u moet de kracht kiezen afhankelijk van de grootte van uw terrarium. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Manon
1 berichten
manon fr
Hallo, is deze lamp geschikt voor een steppe schildpad? Is er ook een verwarmingslamp en UVA nodig? De terrarium is 80cm bij 40cm, welke moet ik nemen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze lamp is geschikt voor uw schildpad. U zult een verwarmingslamp moeten toevoegen die op een plek geplaatst kan worden waar ze eronder kan gaan zitten om van de warmte te genieten.https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-a-faisceau-etroit-sun-glo-p-577.htmlHet wordt aanbevolen om de temperatuur regelmatig te controleren om te zorgen dat het geschikt is voor uw reptiel. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Maxime
1 berichten
maxime fr
Goedenavond, is deze lamp van 26W voldoende voor mijn twee juveniele ocadia sinensis?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De kracht van de lamp moet worden gekozen op basis van de grootte van het terrarium. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
lionel
3 berichten
lionel fr
hallopast deze lamp op de light dome exo terra houder?dank uvmvg
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze lamp past moeiteloos op deze houder. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Agathe
1 berichten
agathe fr
Hallo,Hoeveel uur per dag moet ik deze lamp aandoen voor een 4 maanden oude Hermann schildpad?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De lamp moet overdag aan zijn en 's nachts uit. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Dorothée
1 berichten
dorothée fr
Hallo, ik heb een terrarium dat een meter lang en 55 cm diep is voor twee Hermann's schildpadden, geboren op 1 september van dit jaar. Ik weet niet welk vermogen ik voor de lamp moet kiezen. Kunt u mij helpen? Bij voorbaat dank.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U moet een UV-lamp en een warmtelamp voorzien. De Repti Glo 5.0 is geschikt voor UV maar geeft geen warmte af. Wij raden u aan om een warmtelamp te kiezen die een warmteplek zal behouden. https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-a-faisceau-etroit-sun-glo-p-577.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Vanessa
1 berichten
vanessa fr
Hallo, Ik heb een terrarium van 45x45x60 voor een Phelsuma laticauda en ik wil een lichtbalk installeren met 2 lampen. Moet ik 2 lampen van 13w nemen (een uv + een daglicht) of 2 van 25W? Zal ik daarnaast een verwarmingslamp nodig hebben? Mijn hoofdruimte wordt verwarmd tot ongeveer 20°.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Een UV-lamp en een verwarmingslamp zijn geschikt. Wij raden het gebruik van een thermostaat aan om ervoor te zorgen dat de dag- en nachttemperaturen correct blijven en dat de warme plek ook op de juiste temperatuur blijft. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
oria
18 berichten
oria fr
Hallo, Kan deze 26 Watt lamp op de Exo Terra Compact Top lichtkap geplaatst worden?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, u kunt deze lamp gebruiken. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
joaquim
1 berichten
joaquim fr
hallo, kan ik deze lamp combineren met een Exo Terra Reptile Vision-lamp in een terrarium van 60 cm hoog voor een baby Hermann-schildpad of zal het licht te intens zijn met beide lampen? dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt de 2 lampen zonder probleem combineren omdat ze complementair zijn. Neem het maximale vermogen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
christopher
2 berichten
christopher fr
Hallo, ik heb een jonge landtortel (uit de steppen) en ik zou graag willen weten of deze lamp goed voor haar is in 35w, met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Hallo, Deze lamp is niet krachtig genoeg, u moet een SOLAR GLO 125W lamp (referentie 2046) nemen + een WIRE LIGHT steun + een LIGHT BRACKET ophangarm. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
christopher
2 berichten
christopher fr
goedenavond, ik heb net een jonge steppe schildpad van 5 cm gekocht en ik zou graag willen weten of deze lamp geschikt is voor haar (25 watt)? Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze lamp is niet krachtig genoeg, om ongeveer 30W/cm2 aan UVB te hebben, moet u de REPTILE UBV 200 26W lamp (ref 43441) nemen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Sylvie
1 berichten
sylvie fr
Hallo, kunt u mij vertellen of deze lamp geschikt zou zijn voor twee volwassen Floridische schildpadden en welke sterkte ik moet kiezen als ik de lamp tussen de 30 en 40 cm van het strand plaats? Met vriendelijke groeten, Sylvie
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze lamp zal niet krachtig genoeg zijn: om ongeveer 30W/cm2 UVB te hebben, moet u de REPTILE UBV 200 26W lamp (ref 43441) nemen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Aymeric
1 berichten
aymeric fr
Hallo, ik ga twee Hermann's schildpadden hebben en ik heb een Uvb-lamp nodig, dus kunt u mij vertellen wat voor soort fitting deze lamp heeft alstublieft ( of het een E27 fitting is of niet ) want daarmee ga ik de Glow Light Small Maxi 100W lampenhouder met klem kopen, 22 keer 17 keer 16 cm - diameter 14cm
Aurélie
1 berichten
aurélie fr

Hallo,

Voor een schildpad in een aquaterrarium van 100 cm, heb ik een lamp van 13 of 26 watt nodig? Bovendien, voor zijn rustplek, is een warmtelamp van 50 watt goed?

Bedankt alvast.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De grootte van het terrarium doet er niet toe, het belangrijkste is te weten op welke hoogte de lamp boven de schildpad wordt geplaatst. Hetzelfde geldt voor de warmtelamp, hoe hoger de lamp is geplaatst, hoe minder warmte deze geeft. U kunt de verlichtingsgids raadplegen op de website www.exo-terra.com. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Marc
1 berichten
marc fr

Hallo, ik heb een terrarium van 65*40 voor een jonge Hermann-schildpad. Is deze lamp voldoende of moet het gecombineerd worden met een lamp zoals de intense basking spot van Exo Terra? Alvast bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Uw schildpad zal warmte nodig hebben, dus u moet dit leveren door middel van een verwarmingslamp van het type DAYLIGHT Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia
Jeremy
1 berichten
jeremy fr
bonjour ces ampoules sont elles garanties ?cordialement
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Non, les ampoules ne sont pas garanties.

Cordialement,
L'équipe Zoomalia
Clément
1 berichten
clément fr
Hallo, is in een terrarium voor een schildpad een UVB-lamp plus een verwarmingslamp verplicht, of kan de UVB-lamp beide functies vervullen? Met vriendelijke groeten.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Alles hangt af van de soort schildpad die u heeft. De behoeften variëren per soort. Om u beter te kunnen antwoorden, hebben we meer informatie nodig. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Morgane
1 berichten
morgane fr
Hallo,Is deze lamp geschikt voor planten, zoals vetplanten? Bedankt,Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, voor uw planten raden wij dit type lamp aan: https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-fluorescente-repti-glo-2-0-a-lumiere-du-jour-p-582.html

Met vriendelijke groeten,
Het Zoomalia-team
Gregory
1 berichten
gregory fr
Hallo,Ik wilde gewoon weten of u de versie op de foto verkoopt (repti glo 5.0 26W, oude versie) of de nieuwe versie die deze vervangt? De "Reptile UVB100 in 25W"Alvast bedankt
véronique
1 berichten
véronique fr
Hallo,Moet deze lamp op hetzelfde niveau worden gepositioneerd als de andere lamp?Alvast bedankt voor uw antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U moet zelf beoordelen hoe ver u de lamp van uw dier plaatst, afhankelijk van de temperatuur die u wilt bereiken in uw warme zone. Wij adviseren u om een thermostaat aan te schaffen. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
Karim
2 berichten
karim fr
bjr ik heb een jemenkameleon en ik heb een repti glo 0.5 lamp geplaatst. Ik zou deze willen aanvullen met een warmtelamp plus UV, omdat mijn terrarium donker is. Kunnen jullie mij adviseren flexarium 110*85*40
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor uw gehoornde kameleon adviseren we twee soorten lampen om zo goed mogelijk aan de behoeften van uw dier te voldoen: https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-fluorescente-repti-glo-2-0-a-lumiere-du-jour-p-582.htmlhttps://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-reptile-uvb-150-reproduisant-le-climat-desertique-p-584.html Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
cloe
1 berichten
cloe fr
goedenavond, ik heb twee jonge Hermann's schildpadden. in een terrarium van 100/30/40 hoeveel watt moet ik nemen.
Marie
2 berichten
marie fr
Bedankt voor uw antwoord.Heeft u ook lampen die beide kunnen?Bedankt!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Nee, u zult twee verschillende lampen moeten gebruiken. Met vriendelijke groet, Christelle van Zoomalia
Marie
2 berichten
marie fr
Hallo,Deze lamp produceert UVA en UVB, maar geeft deze ook warmte? Kan ik alleen deze lamp gebruiken voor een landschildpad of heb ik een andere warmtelamp nodig?Alvast bedankt.
JULIEN
1 berichten
julien fr
Hallo, biedt de lamp UVA? Mvg
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Zoals aangegeven in de productbeschrijving, geeft deze lamp UVB en UVA uit. Met vriendelijke groeten, Christelle van Zoomalia
Sindy
4 berichten
sindy fr
Hallo, zou deze lamp geschikt zijn voor twee jonge Hermann-schildpadden?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, deze lamp zou geschikt kunnen zijn voor uw twee schildpadden. Met vriendelijke groeten, Christelle van Zoomalia
TEDDY
1 berichten
teddy fr
Hallo, is een 13w-lamp voldoende voor een landschildpad in een terrarium van 100x50x25cm? dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit hangt af van hoe ver uw lamphouder is. Maar deze lamp zou geschikt moeten zijn. Hartelijke groeten, Christelle van Zoomalia
angeline
1 berichten
angeline fr
Hallo,Is deze lamp geschikt voor een jonge landschildpad die in een Exo Terra terrarium van 45/45/45 woont? Zo ja, 13 of 26 W?Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze lamp is geschikt, wij kunnen u de 13W aanbevelen. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
christophe
3 berichten
christophe fr
Hallo, produceert deze lamp een beetje warmte? Terrarium Exo terra 45/45/30
christophe
3 berichten
christophe fr
Hallo, zijn deze Ampoules Repti Glo 5.0 E27 13W geschikt voor een gekko die overdag warmte nodig heeft (30/35°), 's nachts (20/25°) en vrij veel vochtigheid, 40 tot 60%? Ik heb een Exo Terra 45/45/30.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, wij kunnen u eerder een daglichtlamp Sun Glo aanbevelen: https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-lumiere-du-jour-sun-glo-daylight-p-576.htmlEn voor de nacht: https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-clair-de-lune-night-glo-p-579.html Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
tiffany
3 berichten
tiffany fr
hallo, ik heb een Herman-schildpad met een infraroodlamp, maar ik zoek een lamp die UVB geeft. Zou deze lamp geschikt zijn? Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor uw schildpad kunnen wij u een van deze twee lampen aanraden (vanaf 60cm afstand van de lamp):-SunRay 70W:https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-tout-en-un-sunray-uva-et-uvb-p-16929.htmlof - SolarGlo 160W:https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-tout-en-un-solar-glo-p-580.html Met vriendelijke groeten, Het team van Zoomalia
Véronique
8 berichten
véronique fr
Een Exo Terra lampenkap met 3 fittingen en een andere met 4 fittingen
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Kunt u uw vraag herformuleren? Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Véronique
8 berichten
véronique fr
Hallo,Hoeveel lampen (26 W) voor een 60 cm armatuur voor een blauwe Litoria caerulea?En hoeveel lampen (26 W) voor een 90 cm armatuur voor een waterdraak?Alvast bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, kunt u ons aangeven welke ramp u wenst, zodat we kunnen weten hoeveel lampen deze kan bevatten en welke wij u kunnen informeren? Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
alison
1 berichten
alison fr
Hallo, ik heb twee pelomedusa's en ik zou graag willen weten of deze lamp geschikt zou zijn voor het strand? alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, we raden u deze lamp in plaats daarvan aan: SwampGlo spatwaterdichte lamp https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-anti-eclaboussur-swampglo-p-556.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
patricia
2 berichten
patricia fr
hallo ik heb een exo terra terrarium van 60 lang, 45 hoog en diep, deze heeft een rail bovenaan voor lampen, ik moet daar gedurende enkele maanden baby Hermann schildpadden huisvesten, kan ik deze lamp gebruiken voor de UV. bedankt voor uw antwoord. met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze lamp is volkomen geschikt voor baby schildpadden. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
gaelle
5 berichten
gaelle fr
Hallo, verspreidt de uvb-lamp onder water?
gaelle
5 berichten
gaelle fr
Ik heb deze lamp ontvangen en ben er momenteel tevreden over. Maar, hoe weet ik wanneer de uvb niet meer wordt uitgestraald? Hoe weet ik wanneer ik de lamp moet vervangen? Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We raden aan om uw lampen elk jaar te vervangen, zelfs als u denkt dat ze nog goed werken. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Virginia
1 berichten
virginia fr
Hallo, ik heb een Moorse landschildpad en ik zou graag willen weten of ik dit soort lamp voor het terrarium moet nemen en of het compatibel is met de lampenkap met klem 'Glow Light Max' (moet ik de diameter van 14 of 21 cm nemen)? Dankjewel.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Goedemorgen,

Deze lamp zou in principe geschikt moeten zijn, en de glow light houder is inderdaad geschikt (de 14cm zou voldoende moeten zijn).

Met vriendelijke groet,

Het Zoomalia Team
christophe
18 berichten
christophe fr
mon terrarium fait 80/80/50 il faut une ampoule de 5.0 pour un cameleon mais de 13 watts ou de 26 watts je l ai petit le cameleon
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour,Nous vous conseillons une 26 watt.Cordialement,l'équipe Zoomalia
christophe
18 berichten
christophe fr
j e fait avoir un cameleon et je voudrais savoir pour l ampoule 5.0 un 13 watts ou 26 watts merci d avance
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Wat is de grootte van uw terrarium?Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
arthur
3 berichten
arthur fr
kan ze correct verwarmen en voldoende uv geven voor een pogona om het voor beide te gebruiken of moet ik deze lamp nemen en een verwarmingslamp erbij nemen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,U heeft een verwarmingslamp + uvb nodig.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia team
audrey
1 berichten
audrey fr
Hallo, Ik zou graag willen weten of ik een verwarmingslamp moet kopen voor mijn wateragame als aanvulling op de 4 ReptiGlo lampen (ik heb 2 Exo Terra Compact Top galerijen)?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Goedendag,In deze periode is het inderdaad aan te bevelen om een warmtelamp toe te voegen voor uw huisdier.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.