Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Trixie waterverbeteraar voor waterschildpadden

85% van klanten

bevelen dit product aan

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Cédric
1 berichten
cédric fr
Bonjour,Pour combien de litres d'eau convient ce conditionneur d'eau?Merci
Philippe
1 berichten
philippe fr
Hallo Cédric,Voor mijn part gebruik ik het in een bak met 40 liter water en het werkt perfect.Fijn weekend!
Chloé
3 berichten
chloé fr
Hallo Cédric, Aan mijn kant gebruik ik de conditioner in ongeveer vijftig liter, en het gaat minstens drie weken mee zonder probleem. Fijn weekend!
patricia
1 berichten
patricia fr
hallo Cédric, voor een veertigtal liters water en het gaat toch een tijdje mee, meer dan drie weken

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.