Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Aquarium Tortum met filter, wit

83% van klanten

bevelen dit product aan

23 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Laura
1 berichten
laura fr
Hallo, Ik heb mijn aquarium ontvangen, maar er was geen uitleg voor het monteren van het filter. Zou u mij die kunnen sturen? Bedankt.
Floriane
4 berichten
floriane fr
Hallo, welke meubels biedt u aan voor dit aquarium? Met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Er is geen bijpassend meubel voor dit terrarium. U kunt kiezen voor een aquariummeubel met vergelijkbare afmetingen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Anais
1 berichten
anais fr

Hallo, op uw site geeft u aan: "De verzendkosten zijn gratis vanaf een aankoop van 39€ in geval van ontvangst van een pakket bij een afhaalpunt en vanaf 69€ in geval van levering thuis of op uw werkplek (voor meer informatie, zie voorwaarden. Laat een opmerking of een video achter over de door u gekochte producten en Zoomalia zal u graag een tegoed geven dat u kunt gebruiken voor uw volgende bestellingen." Waarom biedt u me dan alleen betaalde leveringen aan wanneer ik een bestelling wil plaatsen? Met vriendelijke groet, anais
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Ce type de produits fait partie des produits hors normes qui ne peuvent bénéficier de la gratuité des livraisons.N'hésitez pas à consulter le lien suivant pour en savoir plus sur les conditions d'application des frais de port offerts.https://www.zoomalia.com/information/avantage/ Cordialement, L'équipe Zoomalia
carine
2 berichten
carine fr

Bonjour ,peux t on retirer les deux plages ? car moi je voudrais y mettre deux axolotl ,et ils n'ont pas besoin des plages ,que me conseiller vous en éclairage led pour cet aquaterrarinm pour des axo ? quel matériel utilisé ? cordialement
carine
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Les plages ne sont pas amovibles. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Cassandre
2 berichten
cassandre fr
Hallo, wat raden jullie aan als "bak" voor 5 crypta schildpadden, waarbij de grootste zo'n twintig centimeter is en de kleinste 3-4 cm, bedankt voor jullie antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Il faudra prendre le grand bac dans un premier temps. Une fois toutes les tortues adultes, l'utilisation de deux bacs pourra être nécessaire.
Cordialement,
L'équipe Zoomalia
Marjorie
1 berichten
marjorie fr
Hallo, is dit aquarium beschikbaar in de Zoomalia-winkel in Pau? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Nous vous invitons à prendre contact directement avec Zoomalia Pau pour connaître la disponibilité au 05.59.32.83.14

Cordialement,

L'équipe Zoomalia
Vanessa
1 berichten
vanessa fr
Goedenavond, Graag zou ik de kracht van de pomp voor de aquaterrarium 75 willen weten a.u.b., en of je dankzij deze pomp daadwerkelijk kunt stoppen met het veranderen van het water elke 3 dagen ??? Alvast bedankt Vanessa
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Il n'y a pas de pompe livrée avec le Tortum 75. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Anne
1 berichten
anne fr
Goedenavond, ik zou graag willen weten of de 75cm geschikt zou kunnen zijn voor mijn schildpad van ongeveer 15cm
Manatthan
4 berichten
manatthan fr
Goedenavond, Ik zal dit model in 100 kopen voor mijn 2 pelomedusa subrufa, welke soorten lampen en welke steunen raadt u mij aan? Alvast bedankt.
Claire
1 berichten
claire fr
Hallo,Ik zou graag willen weten welke maten de stranden hebben?Met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De stranden zijn 30cm lang en zijn direct bevestigd met siliconen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Cindy
2 berichten
cindy fr
hallo, zijn de stranden demontabel?
Yves
3 berichten
yves fr
hallo welk grind en kiezelstenen zijn er nodig voor waterschildpadden met deze aquarium bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor waterschildpadden is het gebruikelijk om óf Loire-zand te gebruiken óf niets te gebruiken en te volstaan met het plaatsen van grote kiezels. Het probleem is te voorkomen dat de schildpad te veel zand inslikt als dit makkelijk in het water zweeft. Het onderhoud is ook gemakkelijker als er niets is. U kunt kiezen voor kiezels, let erop dat ze groot genoeg zijn zodat ze niet ingeslikt kunnen worden. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Elise
1 berichten
elise fr
Hallo, is de exacte afmeting van het aquarium 100 cm? Denkt u dat het in een nis van 97 cm zal passen? Met vriendelijke groeten
solene
1 berichten
solene fr
hallo kunt u me helpen ik zou graag dit type schildpaddenbak willen kopen ik wil het graag compleet hebben zoals op de foto men zegt dat het een optie is maar ik kan het niet vinden kunt u mij helpen alvast bedankt

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.