Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies TYROL Ronde houtblokken voor knaagdieren

93% van klanten

bevelen dit product aan

15 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Cécilia
1 berichten
cécilia fr
Hallo, Welke maat is het meest geschikt voor het kleine deurtje van de kooi Casita 120 cm? Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Geen van de maten zal geschikt zijn voor deze deur die te smal zal blijken voor deze loopbruggen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Pauline
3 berichten
pauline fr
Hallo,Waarom is er zo'n groot prijsverschil tussen de houten brug ref 32356 voor 14€99 en deze artikulerende rondhouten voor 8€90?Ik wens u een fijne dag
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze scharnierende boomstambrug is 20 cm breed terwijl referentie 32356 40 cm breed is. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
anna
5 berichten
anna fr
hallo, kunt u mij de breedte van de brug maat M vertellen
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De brug in maat M is 16,5cm breed. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
noémie
3 berichten
noémie fr
Hallo, kan het dienen als "trap" om toegang te krijgen tot een loopbrug?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De boomstamstukken zijn niet stijf aan elkaar bevestigd. U kunt echter proberen er een te maken door elk uiteinde te bevestigen, maar zonder zekerheid over het resultaat. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Julie
2 berichten
julie fr
Hallo, Kunt u mij vertellen wat de breedte is van het model XL?Met vriendelijke groeten.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De breedte van model XL is 20 cm Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
FANNY
2 berichten
fanny fr
hallo, welke maat moet ik nemen zodat mijn cavia's van de ene kooi naar de andere kunnen gaan, wetende dat de twee kooien tegenover elkaar staan
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt het speciale model voor cavia's kiezen: Articulated logs - maat M: 28 cm - voor cavia's Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
lauren
1 berichten
lauren fr
Hallo,Welke maat moet ik nemen zodat mijn cavia zijn kooi kan verlaten door een brug te maken? Is een M voldoende of moet ik een XL nemen? De hoogte van mijn kooi is 22cm.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij adviseren het model: Gearticuleerde stokjes - maat M: 28 cm - voor cavia's Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
dolores
1 berichten
dolores fr
Hallo. Ik wil graag de breedte van de boomstammen weten voor maat XL. Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het gaat om natuurlijke rondhoutjes, dus de diameter kan enigszins variëren. De diameter is echter ongeveer 2cm. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.