Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

terrarium koningspython

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
frederic
4 berichten
frederic fr


Hallo allemaal. Hier is een foto van het terrarium van mijn koningspython. Het was oorspronkelijk een vitrine die gebruikt werd om GPS-apparaten in een Norauto-winkel tentoon te stellen (ik weet het, het is ongewoon...). Ik heb veel aanpassingen moeten doen om er een terrarium van te kunnen maken, en ik erken dat, hoewel ik de vitrine gratis heb kunnen krijgen, de totale kosten van de decoraties mij toch aardig wat hebben gekost (bij deze ook mijn dank aan Zoomalia voor hun zeer concurrerende prijzen, wat mij hielp om niet al te veel over mijn budget te gaan! lol), maar ik heb er vandaag geen spijt van. Het is 1m40 hoog en 1m breed, wat meer dan voldoende ruimte geeft voor de slang. Voor mij is dit project nu afgewerkt (er zullen natuurlijk in de loop van de tijd een paar kleine details veranderen!), en ik overweeg om over een paar maanden aan een nieuw project te beginnen. Daarom zou ik graag de mening van zoveel mogelijk mensen willen over mijn terrarium, om te weten of er dingen zijn die ik moet veranderen voor de volgende. Aangezien ik geen professional ben, ben ik niet immuun voor fouten. Ik kijk uit naar jullie commentaren, fijne dag nog.

Geüpload met ImageShack.us

Pierre
134 berichten
pierre fr

Echt goed werk! Vooral gezien de afmeting

Het is duidelijk dat de decoraties er heel goed uitzien.

Alleen een klein minpuntje, het is waar dat de voegen toch wel erg zichtbaar zijn.

Om ze te verbergen zonder dat je te veel een lijn van planten ziet, zou ik op verschillende plaatsen kleine gaatjes maken om klimplanten te plaatsen.

bebe
2 berichten
bebe fr

Het is dodelijk!

Wat ben je van plan erin te doen?

frederic
4 berichten
frederic fr

er is 1 python regius. De eerste keer dat hij in dit terrarium was, was de ondergrond nog maar een kale plank, er was enkel de grote tak in het midden. Het was een beetje leeg! Nu is het een pretpark voor hem! lol

Geüpload met ImageShack.us

Pierre
134 berichten
pierre fr

Zijn de platforms gemaakt met een poster erop geplakt?

frederic
4 berichten
frederic fr

ja.dit zijn zelfklevende rollers om over het meubilair heen te gebruiken.ik was niet zeker of ze goed zouden blijven zitten maar tot nu toe geen enkel probleem.


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.