Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Speeltoren

66% van klanten

bevelen dit product aan

13 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Justine
1 berichten
justine fr
Hallo, ik wilde weten of het geschikt zou zijn voor octodons?
 carine
3 berichten
carine fr
Bonjour. Ce jeu est adapté plutôt à des rongeurs comme des gerbilles qui ont une petite taille
Alexia
1 berichten
alexia fr
Bonjour, ce produit est-il adapté pour les gerbilles ? Savez-vous en quel bois cela a été fait ? Merci
Elea
1 berichten
elea fr
Hallo, ik heb het spel gekocht voor mijn gerbils en ze hebben de aankoop snel terugverdiend haha, ze zijn er dol op en de grootte is geschikt voor hun gestalte (het grote formaat). Wat betreft het hout weet ik niet van welk hout het is gemaakt, maar ze knagen alleen aan de gladde delen voor zover ik weet, en ze slikken het niet in wat ze knagen, en het lijkt mij geen harsachtig hout, dus geen groot probleem denk ik. Fijne dag verder. Éléa
Karine
2 berichten
karine fr
Hallo, ik krijg binnenkort een Russische dwerghamster en ik vroeg me af of het mogelijk zou zijn om dit speeltje als een zandbad te gebruiken?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit speeltje is perfect voor een Russische hamster om hem te laten graven in houtkrullen. Het is niet geschikt voor badzand. Dit laatste wordt niet aanbevolen voor kleine knaagdieren zoals hamsters. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Lalie
1 berichten
lalie fr
Welke maat zou u mij aanraden voor een konijn
Maxime
1 berichten
maxime fr
Bonjour, je possède un hamster russe. Quelle taille me conseillez-vous pour cette tour?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De kleine toren zal geschikt zijn voor uw Russische hamster. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Gabrielle
11 berichten
gabrielle fr
Hallo, Denkt u dat de grootste van de twee speeltorens geschikt zou zijn voor een Koreaanse eekhoorn? Bedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Er zou geen probleem moeten zijn voor uw Koreaanse eekhoorn. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.