Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Scripta scripta !

Geen antwoord gegeven
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Alexandre
14 berichten
alexandre fr
Hallo, ik ben een nieuwe schildpaddenliefhebber. Ik heb mooie schildpadden gekocht die al hun eerste winterslaap hebben gehad, ze zijn 6 maanden oud. Ik heb een aquarium van 30 bij 20... Dat moet voor nu voldoende zijn, maar ik heb een vivarium besteld van 75 cm bij 35 cm, met een hoogte van 30 cm; zal dat lang genoeg zijn voor ze? Met blauw lichtverwarming, geïntegreerd filter in het aquarium, thermometer. Ik zou graag meer willen weten over wat ik ze kan voeden, zowel nu als later, en of het een goed idee is om ze samen met een of twee vissen te houden als ze groter zijn, en of het verstandig is om twee filters te gebruiken om het water minder vaak te hoeven verversen, en hoe ik een deel zand kan maken dat niet door water wordt ondergedompeld... Alvast bedankt! ^^

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.