Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Kooi Savic Suite Royal XL 115 voor chinchilla's en fretten

87% van klanten

bevelen dit product aan

10 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Jean-Christophe
1 berichten
jean-christophe fr
Bonjour, Est-il possible de commander des pièces de rechange ? En particulier les plateformes en plastique ? Le lien dans une de vos réponses précédente envoie sur une page 404. Cordialement,
Romain
2 berichten
romain fr
Hallo, wat is het totale gewicht van het pakket?
gabriela
1 berichten
gabriela fr
40kg gewicht van het pakket
Aurélien
1 berichten
aurélien fr
Hallo,Kan ik plastic etages met metalen ondersteuning als reserveonderdelen bestellen? Bedankt!
Sandra
1 berichten
sandra fr
Hallo, ik zou graag willen weten wanneer u deze kooi weer op voorraad zult hebben? Met vriendelijke groet,
jessica
1 berichten
jessica fr
Bonsoir je voulai savoir si avec les plateformes nous pouvons faire un plein entier ses a dire 3 plateformes coller entre elle sans bloquer ouverte des porte merciiii
laetitia
1 berichten
laetitia fr
Hallo, de suite royale XL 115cm kooi interesseert me erg maar is uitverkocht, kunt u me vertellen wanneer deze weer beschikbaar zal zijn. Mijn e-mail [email protected]
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product wordt momenteel aangevuld en zal volgende week beschikbaar zijn. Aarzel niet om regelmatig op onze site te kijken. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Cécile
21 berichten
cécile fr
goedenavond, ik zou graag willen weten of het systeem van de bakken hetzelfde is als dat van haar kleine zusje (suite royal 95), en zo ja, is de diepte van de bakken dan identiek? Zo nee, hoeveel is het dan? Wat zijn de hoogtes van de spatbeschermingen?

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.