Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Transportbox voor knaagdieren ALADINO

70% van klanten

bevelen dit product aan

22 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Jenny
3 berichten
jenny fr
Hallo, als ik er nu een bestel, krijg ik dan de oude of de nieuwe kooi? Is deze ook geschikt voor een konijn?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, En ce moment il s'agit de la nouvelle version. Cette cage convient aux lapins.

Cordialement,
Sandy de Zoomalia
mael
1 berichten
mael fr
bonjourj'aimerais avoir cette cage mais pour la livraison il faut 19euros. Serait-il possible de me la faire livrer gratuitement ?cordialement
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Vous trouverez nos conditions de livraison ci-dessous: https://www.zoomalia.com/information/avantage/ Cordialement, Sandy de Zoomalia
Julia
8 berichten
julia fr
Hallo, ik begrijp niet om welk model het gaat, want op uw foto's zie ik twee verschillende modellen. Met welk model komt dit overeen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De foto's 1 en 4 komen overeen met het oude model dat we op voorraad hebben, maar de nieuwe kooien die we zullen ontvangen zullen overeenkomen met het nieuwe ontwerp (foto 2 en 3). Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
Alexandre
2 berichten
alexandre fr
Hallo,Welke maat voor een Koreaanse eekhoorn?Met vriendelijke groet,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij kunnen u de grootste aanbevelen, zodat hij comfortabel is en genoeg ruimte heeft voor zijn staart. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Alexandre
2 berichten
alexandre fr
Hallo, Welke maat voor een Koreaanse eekhoorn?Met vriendelijke groeten,
Monique
1 berichten
monique fr
Hallo, welke maat voor een dwergkonijn dat ongeveer 30 cm lang en 16 cm breed is
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We kunnen u maat Large aanbevelen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Bryana
1 berichten
bryana fr
Hallo, welke maat zou geschikt zijn voor mijn cavia? Ik dacht misschien aan medium
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, inderdaad zou de maat Medium moeten volstaan. Controleer aan de hand van de afmetingen van de dozen M en L of uw knaagdier erin past. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
jean-marc
1 berichten
jean-marc fr
hallo, Ik heb 2 gerbils, welke moet ik kiezen tussen deze drie maten?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De medium zou geschikt moeten zijn voor uw gerbils. Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia
Sandra
8 berichten
sandra fr
hallo,welke van deze drie maten is geschikt voor een hamster
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De maat SMALL is geschikt voor dieren zoals muizen, hamsters, gerbils en kleine ratten. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
ANAIS
3 berichten
anais fr
Hallo,Kunt u mij vertellen welke kleur de ALADINO Large transportkooi heeft?Dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Wij kunnen u de kleur niet garanderen, dit is afhankelijk van de voorraad van de leverancier.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
Emilie
2 berichten
emilie fr
Hallo, welke maat moet ik nemen voor een volwassen rat? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Om het comfort van uw huisdier te verzekeren, kunt u kiezen voor het brede model.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
nathalie
6 berichten
nathalie fr
Hallo, Welke maat van deze drie modellen zou het beste geschikt zijn voor een dwergkonijn? Bedankt alvast.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Het model in maat L zou beter geschikt zijn.Met vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.