Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Reus van Vlaanderen

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
sacha
1 berichten
sacha fr


Hallo iedereen,

 

Ik ben op zoek naar mensen die Vlaamse Reuzen fokken; ik heb een paar vragen voor hen.

Ik heb een tuin van 1000 vierkante meter waar al 3 Brahma's, 2 Padoue's en een klein zogenaamd "bastaard" kipje rondlopen. Ik wil daar graag 2 Vlaamse Reuzen aan toevoegen.

Ze zullen hun eigen hok hebben en in eerste instantie toegang tot een ren om te wennen, en later de hele tuin.

 

Mijn vragen zijn: 

Kan dit konijn het hele jaar door buiten leven?

Hoe groot moet het hok zijn voor 2 exemplaren?

Voeding, voornamelijk op basis van gras gezien de grootte van het terrein, wat hebben ze daarnaast nog nodig? Ik maal al granen voor mijn kippen (tarwe, maïs, gerst, erwten, veldbonen)

Is vlasstrooisel geschikt voor hen?

 

Bedankt voor jullie antwoorden.

 

Vriendelijke groeten

Séverine
1 berichten
séverine fr

Hallo, elk konijn kan het hele jaar door buiten leven als het daarop voorbereid is. Er zou een zo groot mogelijk hok moeten zijn zodat ze nog kunnen bewegen wanneer ze opgesloten zouden zijn. Geen granen voor een konijn, maar eerder groenten, fruit & groenvoer (8% van hun gewicht per dag). Vlasstrooisel is heel goed 


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.