Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Reus van Vlaanderen

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Delphine
10 berichten
delphine fr


Hallo,

Ik heb twee kleine konijntjes en als ik zie hoeveel ruimte ze al nodig hebben....

Naar mijn mening, in een gekochte kooi en hok is het onmogelijk! Maar misschien is het mogelijk om een deel van uw tuin te omheinen met gaas om een enorme ren te maken? Wat betreft een schuilplaats, er zijn grote te vinden op de website die 60cm bij 40 bij 50cm hoog zijn, die zouden geschikt moeten zijn. Je kunt ze ook los in huis laten rondlopen, konijnen zijn over het algemeen zeer zindelijk en het is zeker mogelijk om ze toegang te geven tot het hele huis of tenminste één kamer: ze kunnen een kattenbak gebruiken voor hun behoeften, een rusthoekje, etc.

 

Inès
25 berichten
inès fr
Wees groot dan de zeer grote omheining want een kooi voor een Vlaamse reus is gewoon ONMOGELIJK ik ben het eens met Delphine dat is niet mogelijk zelfs een konijnenhok en je moet kijken naar een zeer grote schuilplaats ook en anders de beste oplossing een konijn in vrijheid in huis ze zijn proper je leert ze gebruik te maken van het strooisel en de strikt verboden plaatsen en voilà daarna voor de grote konijnen moet je veel voedsel voorzien een beveiligde ruimte voor de nacht wanneer hij slaat of krabt aan de grond wanneer hij knaagt mijn konijn van 3 maanden maakt 's nachts veel lawaai met alles wat ze doet wanneer ze slaat en alles en je moet ook zien ik mijn konijn als ik met haar speel ze krabt alsof ze probeert een gat te graven op tafel en dat maakt lawaai het kan het parket krassen dus het zou moeten zijn overdag TOTALE VRIJHEID 's nachts IN EEN VEILIGE KAMER OF EEN OMHEINING Ik hoop je geholpen te hebben maar informeer voor de zekerheid op veel sites en forums

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.