Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Lamp Reptilus UVB 10.0 Woestijn omgeving

93% van klanten

bevelen dit product aan

14 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
benjamin
1 berichten
benjamin fr
Hallo! Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om een voldoende warme plek te krijgen (ongeveer 40 graden, op ongeveer 20 cm van de lamp) voor een baardagame, met deze 26W lamp alstublieft? Bedankt.
jean-luc
2 berichten
jean-luc fr
Deze gloeilamp wordt niet gebruikt voor verwarming en geeft geen warmte af. Het is een lamp die alleen UVB uitstraalt.
Charline
1 berichten
charline fr
Hallo, is deze lamp geschikt voor plaatsing in een terrarium van 45x45x45 cm? Ik heb een luipaardgekko. Er is een verwarmingsmat bij het warme punt, maar ik zou graag willen weten wat voor lamp ik echt moet gebruiken. Ik ben gewend om hem een Exo Terra Basking Spot-lamp van 50 watt te geven.
Fabrice
1 berichten
fabrice fr
Hallo,

Ik heb zojuist mijn bestelling ontvangen, maar de ontvangen lamp werkt niet.
Hoe kan ik worden terugbetaald, of hoe kan ik een omruiling krijgen?
Ik heb de intacte verpakking en de lamp.
Bedankt voor uw antwoord.
anais
1 berichten
anais fr
Bonjour, j'ai eu le même soucis que vous deux fois de suite les ampoules ne fonctionnait pas , il faut que vous contacterez le service après vente dans vos commandes , avec une photo ils vous rembourse sans probleme
CEDRIC
1 berichten
cedric fr
Hallo, Welke UVB-lamp moet ik gebruiken voor 2 jonge landschildpadden? Een lamp van 2.0, 5.0 of 10.0? En van 13 of 26 watt... Wetende dat de lamp ongeveer twintig centimeter van het schild zal zijn. Bedankt voor uw antwoord
lydie
1 berichten
lydie fr
Hallo, wat mij betreft heb ik een UVB 10.0 13watt lamp gekocht. Mijn schildpadden waren niet in goede gezondheid toen ik ze kreeg. Ze aten helemaal niet. Ik heb deze lamp geïnstalleerd en na een paar dagen begonnen ze te eten. Ik heb ze nu al 2 maanden en het gaat erg goed met ze. Ik raad aan om dit te combineren met een verwarmingslamp voor de dagen dat er geen zon is.
Freddy
1 berichten
freddy fr
Voor Cédric. Hallo, Niet elke landschildpad heeft precies dezelfde kenmerken en dus dezelfde behoeften. Dit hangt af van hun soort of taxon. Bijvoorbeeld, een Agrionemys horsfieldii heeft theoretisch meer UVB-straling nodig dan een Mediterrane landschildpad (T. hermanni of boettgeri). Dus eerder een index van 10 dan van 5. Maar dit blijft theoretisch omdat "het evenwicht" van een terrarium niet makkelijk te vinden is. Dit hangt met name af van zijn afmetingen, maar ook van de omstandigheden van de kamer waarin het geplaatst is (koel of verwarmd). Voorbij een afstand van 20 cm, eerder 26 dan 13 W.

Men kan een gloeilamp met index 10 verkiezen, ingeschakeld op verschillende tijdstippen met een totale dagelijkse duur van 8 uur dan een met index 5, continu ingeschakeld gedurende 10 uur.

Zoals Lydie benadrukt, is een verwarmingslamp ook essentieel. Opgelet: controleer goed de maximale temperatuur die bereikt wordt verticaal onder de lamp!

Vergeet ook niet om een koeler hoekje in te richten waar de schildpad zich kan ingraven en om haar een klein waterbakje te geven dat altijd schoon gehouden moet worden.

Tot slot, het laatste element, deze lampen hebben geen onbeperkte levensduur wat betreft hun straling. Je zult eraan moeten denken ze te vervangen na 12 maanden werking.
sylvain
8 berichten
sylvain fr
Hallo, ik ben vergeten te vragen of deze lamp UVA-stralen uitzendt, omdat ik een pogona vitticeps heb. Bedankt voor uw antwoord...
Jordan
1 berichten
jordan fr
Hallo, ik wilde deze lamp bestellen, maar is deze voldoende voor een baardagame en voor een terrarium van 90 cm lengte en 45 cm hoogte en breedte?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, deze lamp is geschikt voor uw pogona. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
oria
18 berichten
oria fr
Hallo, Kan deze lamp worden geplaatst op de compacte lichtkap van Exo Terra, samen met een 26 Watt Repti Glo 2.0-lamp voor een luipaardgekko?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze lamp heeft een E27-fitting en is compatibel met de meeste houders, inclusief de compact top galerij. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
sandy
2 berichten
sandy fr
Bonjour à combien de cm doit il avoir entre l ampoule et ma tortue de terre
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, La lampe doit être installée à une vingtaine de cm lorsque la tortue se place en dessous. Cordialement, L'équipe Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.