Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

reizen met je kat

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
lilou
12 berichten
lilou fr
Hallo allemaal, voor professionele redenen stuurt mijn bedrijf mij in februari 2021 voor een opleiding naar San Francisco. Deze opleiding duurt drie weken dus ik wilde mijn kat niet alleen thuis laten, ze zeiden dat ik hem mee kon nemen. Maar ik heb nog nooit zo'n lange vlucht met hem gemaakt, nemen jullie je dier mee in de cabine of moet het verplicht in het ruim? Zijn er verplichte papieren voor een dier? Bedankt
lilou
12 berichten
lilou fr
Hallo @Céline_D, Bedankt voor deze info en sorry voor het late antwoord, het is momenteel een drukte hier! Ik ben erin geslaagd mijn ESTA te verkrijgen via deze site https://us-esta.com/ maar er wordt geen melding gemaakt van huisdieren. Dus bedankt voor uw blogpost, dat zal nuttig voor me zijn. Tegelijkertijd, met de lockdown, weet ik niet of ik kan vertrekken, hoewel het formulier twee jaar geldig is.Met vriendelijke groet,
Céline
85 berichten
céline fr
Hallo @Lilou_D,Blij te horen dat de blog nuttig voor je is, en veel leesplezier!Met vriendelijke groet,Céline van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.