Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Oubli code

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Hélène
1 berichten
hélène fr
Hallo, Ik heb zojuist een bestelling geplaatst en ben vergeten de code MEL3 toe te voegen om het cadeau te ontvangen bij aankopen vanaf 69 €. Is het mogelijk om deze nog toe te voegen?Met vriendelijke groetHélène Perraudin Uw bestelling nr. AU2433795266 van 25/08/2024 09:28:03 is succesvol geregistreerd.
Zoomalia
221 berichten
zoomalia fr
Goedendag Hélène,

Ik neem vandaag kennis van uw vraag.

Om u zo goed mogelijk te helpen, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via het formulier beschikbaar op "Mijn account / Klantenservice".

Onze adviseurs zullen u een antwoord en een oplossing geven bij ontvangst van uw verzoek.

Een mooie dag gewenst,

Coralie van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.