Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Maandelijkse Bestelling

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Emmanuel
1 berichten
emmanuel fr
Hallo aan het hele team,

Graag wil ik jullie feliciteren met jullie website en vooral voor de verpakking van de producten en de snelheid van de leveringen. Ook zou ik, indien dit nog niet is gebeurd, het idee willen voorleggen om een systeem van Maandelijkse Pre-order op te zetten.

Als trouwe klant van Amazon voor meer dan 10 jaar, gebruik ik dit pre-ordersysteem dat erg handig is, ik bestelde mijn Almo Nature kattenbakvulling er ook voordat ik het bij jullie deed.

Dit kan ook bijdragen aan het verhogen van de klantentrouw, in plaats van de ene maand bij jullie te bestellen, de volgende maand bij een ander enzovoort.

Onze huisdieren hebben regelmatige behoeften, voedsel, kattenbakvulling, en alles daartussenin.

Dank u voor uw aandacht,

Met vriendelijke groet,

Emmanuel
Zoomalia
221 berichten
zoomalia fr
Goedemorgen Emmanuel,Ik wil u hartelijk danken voor uw loyaliteit en voor uw waardevolle suggesties!We hebben veel projecten lopende die gericht zijn op het verbeteren van onze website en het vereenvoudigen van de ervaring van onze klanten. We hopen dat deze toekomstige verbeteringen zullen bijdragen aan het bieden van nog grotere tevredenheid tijdens uw volgende bezoeken.Ik blijf tot uw beschikking voor eventuele andere opmerkingen of vragen, en wens u een uitstekende dag.Coralie van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.