Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Over uw reptielen: vragenlijst

Geen antwoord gegeven
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Luane
2 berichten
luane fr
Hallo aan alle reptielenliefhebbers, ik stel me even voor, mijn naam is Luane, ik ben een 19-jarige student en gepassioneerd door reptielen sinds mijn kindertijd. Mijn liefdesverhaal begon met schildpadden, en ik heb er nu al meer dan 10 jaar een in mijn bezit. Maar nu genoeg over mij, de afgelopen jaren merk ik dat het aantal reptieleigenaren toeneemt. Veel mensen hebben moeite om hun reptielen te houden, en vanuit die observatie heb ik besloten mijn project op te richten. Ik doe een beroep op jullie omdat ik zou willen dat een groot aantal van jullie mijn korte vragenlijst beantwoordt. Als je die ook zou kunnen delen met je omgeving, zou dat super zijn! Link — https://www.survio.com/survey/d/M6Q1S3O2J7S8G3F7U Ik ben beschikbaar, dus als je vragen hebt of iets, zou ik blij zijn om die te beantwoorden :)

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.