Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Net met zonnebescherming

80% van klanten

bevelen dit product aan

13 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
EMMA
3 berichten
emma fr
bonjour, y a t il que le toit du haut.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Il s'agit uniquement du filet de protection, l'enclos est vendu séparément.https://www.zoomalia.com/animalerie/enclos-petits-animaux-p-10208.html Cordialement, L'équipe Zoomalia
Ludovic
18 berichten
ludovic fr
Bonjour ,Pouvez vous me montrer une image avec la " chose qui referme ", car j'ai beau essayer de le mettre, je ne vois pas où. Cordialement.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Nous vous conseillons de voues mettre en relation avec notre service après-vente afin de pouvoir apporter une réponse concrète à votre problème. Pour celà, il vous suffit de passer par le suivi de votre commande . Cordialement, L'équipe Zoomalia
Oriane
1 berichten
oriane fr
Bonjourpouvez vous me dire les dimensions SVP ?merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product is geschikt voor de onderstaande ren die bestaat uit 6 elementen van 63 × 60 cm: https://www.zoomalia.com/animalerie/enclos-petits-animaux-p-10208.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Isis
1 berichten
isis fr
Hallo, past het net op de gekleurde speeltuin? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Ce produit ne s'adapte que sur le produit indiqué en référence. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Sandra
35 berichten
sandra fr
is het net dat afzonderlijk wordt verkocht groter dan het net dat wordt geleverd met de ren 6242? als dat zo is, zou het misschien passen op mijn ren?bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Helaas zal dit net niet passen op uw kooi.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
Sandra
35 berichten
sandra fr
en in mijn bestelling is de ref. 6242 (maar het net wordt erbij geleverd, in dezelfde doos!!!) Is er een net dat bij mijn ren past? bedanktalles bij elkaar is de ren zelf een goede prijs-kwaliteitverhouding
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour,Si le filet est fourni avec l'enclos, c'est bien le bon filet. Il n'existe donc pas d'autres filets adaptables.Cordialement,L'équipe Zoomalia
Sandra
35 berichten
sandra fr
ik heb alles geprobeerd maar het lukt me niet om het te laten passen! Het is kleiner dan de ren waarvoor het verkocht wordt! Als iemand het gelukt is, laat het me weten. Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Heeft u de ren 6250 of 6253 ?Met vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.