Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Moet je echt je konijn vaccineren?

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
marina
27 berichten
marina fr


hallo, ik wilde weten of we ons konijn moeten vaccineren

 

genevieve
161 berichten
genevieve fr

Dat hangt af,

Als jouw konijnen binnen leven en af en toe of vaak buiten komen, wordt het aangeraden maar is het niet verplicht. Mijn konijn huppelt vaak buiten in de tuin, maar ze is niet gevaccineerd. Je hebt gewoon een schone tuin nodig: zonder chemische producten zoals meststoffen in de tuin of onkruidverdelging en geen uitwerpselen van dieren honden, katten ...

Als jouw konijnen uitsluitend binnen zullen leven, nee

Als jouw konijnen het hele jaar door buiten zullen leven: ja

 


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.