Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Verstelbaar ren Jolly Zolia

91% van klanten

bevelen dit product aan

21 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Alicia
2 berichten
alicia fr
Hallo, zou de afstand tussen de tralies geschikt zijn voor vrouwelijke ratten? Ik vind verschillende meningen over de afstand tussen de tralies, dus ik twijfel. Bedankt alvast!
SANDRA
1 berichten
sandra fr
Hallo,Sommige beoordelingen betreuren het ontbreken van een deur, maar in de presentatievideo en op sommige geplaatste foto's is er een deur te zien. Dus wordt de deur bij deze omheining geleverd? Alvast bedankt voor uw antwoord.
Laurie
1 berichten
laurie fr
Nee, er is geen deur
Odile
2 berichten
odile fr
HalloEr is inderdaad een deur voor de omheiningIk heb er al verschillende besteld en in 1 pakket ontbrak een deur en zoomalia heeft mij gecompenseerd maar normaal gesproken is er 1 deur
stephane
1 berichten
stephane fr
Hallo, nee geen deur, maar op een gegeven moment verkochten ze deze in de detailhandel
stephanie
1 berichten
stephanie fr
Geen deur, maar makkelijk te maken met flexible klemmen, daarna moet je altijd de plastic haken verwijderen en opnieuw bevestigen.
Ingrid
1 berichten
ingrid fr
Er is geen deur.
marie therese
1 berichten
marie therese fr
pas de porte ce que je deplore
CATHY
2 berichten
cathy fr
Hallo, Voor degenen die een manier hebben gevonden om een deur te maken die kan sluiten = kunnen jullie me uitleggen of me een foto sturen alstublieft? Bedankt.
Ludivine
2 berichten
ludivine fr
Hallo, Ik zou graag willen weten of deze kooi geschikt is voor gerbils? Is de afstand tussen de tralies klein genoeg? Bedankt
Léa
1 berichten
léa fr
Ik zou zeggen dat de afstand tussen de tralies misschien een beetje groot is, we zitten makkelijk op 2 cm zou ik zeggen. Het hangt af van de grootte van uw gerbil, maar ik zou het risico niet nemen :)
jessica
1 berichten
jessica fr
De ruimte tussen de tralies is 1,5 cm. Ik weet niet of de ruimte te groot is voor gerbils, maar het is goed voor cavia's.
ALEXANDRA
2 berichten
alexandra fr
Hallo,Ik ben zeker geïnteresseerd in deze flexibele ren, ik zou het graag binnen willen plaatsen (tijdens mijn afwezigheid op vakantie, anders totale vrijheid) en ook buiten. Kan het buiten worden geplaatst? Bedankt.
Catherine
3 berichten
catherine fr
Hallo, Ik zet het hok buiten als het mooi weer is, maar ik laat het niet buiten staan als het regent.
Catherine
2 berichten
catherine fr
Hallo, ik kan me er geen goed beeld van vormen: is dit hok compatibel met ratten? Zijn de tralies dicht genoeg bij elkaar om ontsnappingen te voorkomen? Alvast bedankt voor uw reacties.
Catherine
3 berichten
catherine fr
Il y a environ 1 cm entre chaque barreau.
elisabeth
1 berichten
elisabeth fr
Hallo, ik zou graag willen weten of er een deur is voor dit soort omheining. Zo niet, hoe voer je deze dieren of heb je contact met ze als je deze omheining moduleert zoals aangegeven op de foto. Bedankt
Fabien
1 berichten
fabien fr
Hallo, we kunnen een deur maken. Het is gewoon een kwestie van een barrière verwijderen en voilà.
Aurelie
1 berichten
aurelie fr
Hallo, nee, er is geen deur maar als je de verblijf wilt sluiten, volstaat het om een hek te plaatsen en vast te klikken! Wat betreft de toegang tot de dieren, ik heb de mijne bovenaan niet afgesloten (of althans slechts een deel ervan), wat mij toegang geeft om schoon te maken of om eten te geven!
Catherine
3 berichten
catherine fr
Le haut de la cage n'est pas fermé totalement donc vous pouvez les prendre, caresser. Il n'y a pas de porte, moi je clipse juste sur le bas l'une des grilles que je peux donc enlever facilement pour laisser sortir mon lapin

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.