Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Mijn muis bijt mij, Hulp nodig

Geen antwoord gegeven
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Maelys
1 berichten
maelys fr
Hallo, ik heb 2 dagen geleden 2 vrouwtjesmuizen geadopteerd. Eén van hen komt steevast naar me toe zodra ik in de buurt van de kooi kom of mijn hand in de kooi steek. Wanneer ze dichterbij komt, bijt ze me, maar niet heel hard, het is meer een soort knijpen. Zelfs wanneer ik ver van haar ben, komt ze naar me toe om te bijten of ze klimt langs de tralies van haar kooi en probeert haar snuit tussen de tralies door te steken om me te bijten. Ik weet niet waarom ze me wil bijten, zelfs wanneer ik niet dichtbij haar ben. Heeft iemand hier een verklaring voor? Ik wil benadrukken dat ik alleen naar haar toe ga als ze wakker is of eet, ze leeft in een behoorlijk grote kooi en heeft voedsel en water tot haar beschikking.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.