Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

mijn konijn verbergt zich

8 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Léa
40 berichten
léa fr


Hallo, mijn zeer kleine konijn dat bijna 6 maanden is, verstopt zich onder het meubilair: bed, plank, tafel, krukje...

 

Is dit ernstig, is het normaal?

Dank u, met vriendelijke groeten

sabrina
80 berichten
sabrina fr

Hallo,

 

Wat geef je hem te eten?

Je moet naar zijn algemene toestand en zijn uitwerpselen kijken ....

Speelt hij met je, is hij levendig?

Léa
40 berichten
léa fr

Hij eet korrels en hooi, zijn uitwerpselen zijn normaal ja hij is levendig

Léa
40 berichten
léa fr

Is het ernstig?

sabrina
80 berichten
sabrina fr

Als zijn houding niet veranderd is, wil hij ofwel spelen of iets maakt hem bang

Léa
40 berichten
léa fr

Nogmaals bedankt 

LAETITIA
1 berichten
laetitia fr

Hallo,

Het is inderdaad belangrijk om de algemene gezondheid in de gaten te houden, maar verder is het volkomen normaal. Ik spreek uit ervaring, ik heb meerdere konijnen en ze houden ervan om zich te verstoppen. Konijnen leven normaal gesproken in holen, dus ze liggen graag op alle plekken die lijken op een hol, daar voelen ze zich veilig.

Sandy
81 berichten
sandy fr

Hallo,

 

Waarom koop je geen hutje voor in zijn kooi, zodat hij zich gerustgesteld voelt dat hij altijd een plek heeft om zich te verstoppen als hij dat wil.

Tot ziens

Cassandra
1 berichten
cassandra fr

Hallo, ik heb een ander probleem. Ik heb nu drie weken een dwergkonijn en het is altijd wat afstandelijk geweest, maar dat is normaal. Hij kwam wel naar me toe en snuffelde aan me, maar hij liet zich zelden aaien. Sinds gisteren verstopt hij zich echter in mijn sofa en lijkt hij daar nauwelijks weg te willen komen. Hoewel hij een hutje in zijn ren heeft, lijkt dat hem helemaal niet te interesseren. Ik maak me veel zorgen over zijn gedrag.



Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.