Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Mijn hamster voelt zich niet goed.

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Maria
5 berichten
maria fr
Hallo, ik zou graag wat advies willen hebben... Ik heb een week geleden een Russische hamster geadopteerd die ongeveer 2 maanden oud is, en sinds ongeveer 4 dagen heeft hij niet veel haar meer op zijn kleine neusje... hij krabt veel, (ik heb het hooi weggehaald omdat ik op sommige sites heb gelezen dat er een enorm risico op mijten is..) en hij piept veel als hij uit zijn huisje komt (ik ben degene die hem wakker maakt omdat ik hem nooit zie sinds hij zich niet goed voelt) hij komt er alleen 's nachts uit om in zijn wiel te spelen, hij eet en doet zijn behoefte in zijn huis wat raar is heb ik het gevoel.. dit alles baart me zorgen.!!
isabelle
13 berichten
isabelle fr
Het ,is meer dan een bezoek aan de dierenarts waard ,het is helemaal niet normaal. Mijn hamster speelt, maakt pirouettes op de tralies van de kooi, maar zijn kleine neus .het gaat goed. Maar als de jouwe bloedt uit zijn kleine neus, is dat dringend..er zijn zelfs op zondag dierenartsen van wacht .raadpleeg snel .voor uw kleine vriendje.
Maria
5 berichten
maria fr
Nee, we hebben verschillende sites bekeken, ik ben op die van Olivier HCR gestuit en die is geweldig, we hebben opgemerkt dat de verkopers in dierenwinkels ons helemaal niets adviseren. Ik wacht tot maandagochtend om zijn zaagsel en zijn voer te vervangen. Want ik denk dat het het zaagsel is dat hem verwond heeft.. gisteravond was zijn kleine neusje tot bloedens toe open... :(
isabelle
13 berichten
isabelle fr
Bonjour ,je vous avez parler des copeaux .moi je prend copeaux des landes ,que zoomalia ,et aucun soucis avec l hasmter.bonne journée.
Maria
5 berichten
maria fr
Ja, ik zal dat morgenochtend veranderen, en hij heeft dinsdag een afspraak bij de dierenarts. Bedankt voor uw advies, fijne middag
isabelle
13 berichten
isabelle fr
Dank u ook. Aarzel niet als u iets nodig heeft voor uw hamster, ik heb er ook een. Fijne dag verder.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.