Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Kooi Martha Triple voor hamsters en kleine knaagdieren

92% van klanten

bevelen dit product aan

8 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Sirine
3 berichten
sirine fr
hallo wat is de diameter van het wiel? en de hoogte van de kooi de breedte en de lengte? en als we van de ladder naar beneden gaan, is dat blauwe spul water?? zo niet, wat is het dan??
floriane
2 berichten
floriane fr
Hallo, we hebben sinds kort een Syrische hamster en we wilden zelf zijn huisje maken, maar de kleine slimmerik ontsnapt steeds... Op dit moment hebben we ook een wiel, maar die is te klein. Ik heb zojuist de nieuwe ontvangen. Kan ik de onze in deze kooi plaatsen? Deze meet 18 cm? Dank u.
Laetitia
1 berichten
laetitia fr
Hallo iedereen, is het mogelijk om een vervangende bak te kopen voor de Martha triple kooi? Alvast bedankt :)
FANNY
2 berichten
fanny fr
Hallo, De kooi is uitgerust met een wiel, om welk type gaat het? Is het een vrij breed wiel omdat mijn hamster vrij groot is? Zou dit een geschikte kooi zijn voor een grote hamster? Alvast bedankt.
Marina
12 berichten
marina fr
bonjour je ne sais pas si je prend la cage Martha double ou si je prend la triple ?Pourriez-vous me conseiller ?
Marina
12 berichten
marina fr
Hallo, is deze kooi geschikt voor een dwerghamster (Russisch, Campbell, Roborovski)? Bedankt
Cécile
21 berichten
cécile fr
hallo, hoeveel deuren zijn er en waar bevinden ze zich?
Cécile
21 berichten
cécile fr
is de kooi geschikt voor dwerg hamsters (roborovski) wat betreft de afstand tussen de tralies?

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.