Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Lichtkoepel / houder voor UV-lamp in aluminium

100% van klanten

bevelen dit product aan

21 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Frédéric
1 berichten
frédéric fr
Hallo, is de light dome 14cm compatibel met een E27-lamp? Sluit het direct aan op het lichtnet of moet het aangesloten worden op een ballast?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De Light Dome heeft een E27 fitting. Het kan alleen op het lichtnet worden aangesloten. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Paul
1 berichten
paul fr
Hallo,Ik wilde weten of de aluminiumcoating de schildpadden niet te veel UV belast (door het verhogen van de straling)?En dus of ik moet overstappen op een 13W-lamp of op een 26W-lamp moet blijven (voor een klein strand van 25x10) Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De 13W is voldoende voor een kleine zone. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
oria
18 berichten
oria fr
Hallo, Hoeveel watt (voor een heat glo infraroodlamp van Exo Terra) raadt u aan met deze houder, voor een kamertemperatuur van 19-21°C en een terrarium van 30 cm hoog? Bij voorbaat dank
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit hangt af van de temperatuur die u wilt bereiken, helaas kunnen we zonder deze informatie geen antwoord geven. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Warren
3 berichten
warren fr
Hallo! Ik zou graag willen weten of één lamp voldoende zou zijn voor een terrarium van 90/45/60 (exoterra)? En welke lamp zou u aanbevelen voor een Python Regius? Bedankt bij voorbaat.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Een lamp is ruim voldoende. Om een warme spot van 27-28°C te krijgen, heeft u een DAYLIGHT BASKING SPOT 100W (ref 2026) of HALOGEN BASKING SPOT 75W nodig (temperatuur op de warme plek en op 50cm diepte: ongeveer 30°C). Dit hangt af van de kamertemperatuur. Hartelijke groeten, Het Zoomalia-team
Claudine
5 berichten
claudine fr
Zou deze koepel geschikt zijn voor een UV-lamp bij u voor 37 euro dank u het is voor mijn leguaan
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dat hangt af van welke lamp u wilt gebruiken. U kunt Exo terra-merklampen gebruiken. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Estelle
1 berichten
estelle fr
Hallo, kan deze houder (14 of 18 cm) een keramische verwarmingslamp van 100W of 150W dragen? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor de Light Dome LAMPENSTEUN EXO TERRA 14CM heeft u een lamp van maximaal 75W nodig. Voor de Light Dome LAMPENSTEUN EXO TERRA 18CM MAX 150W heeft u een lamp van maximaal 125W nodig. Met vriendelijke groet, Christelle van Zoomalia
Coralie
1 berichten
coralie fr
Is deze houder geschikt voor een Solar Glo alles-in-een lamp van 125W? Met vriendelijke groet,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Oui il devrait convenir. Néanmoins, il faudra prendre l'ampoule de 125W maximum. Cordialement, Christelle de Zoomalia
Clément
1 berichten
clément fr
Hallo, is deze houder compatibel met een Sun Glo R20 gloeilamp van 50w, en welke maat moet ik nemen, 14cm of 18cm? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Ce support est compatible, vous pouvez choisir la taille que vous voulez, selon la taille que vous avez dans votre terrarium. Cordialement, Sandy de Zoomalia
Savannah
4 berichten
savannah fr
Hallo, is deze support compatibel met een Repti Glow 5.0 lamp die 14,5 cm is? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product is inderdaad geschikt voor deze steun. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
Savannah
1 berichten
savannah fr
Hallo, ik zou graag willen weten of de lamp met referentie: 2057 Repti Glo 5.0 E27 26W, in deze houder past, want hij is erg lang en past niet in de Glow Light Medium Maxi klem-lamphouder, bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Oui, ce support est spécialement conçu pour les ampoules fluo-compactes.

Cordialement,
Sandy de Zoomalia
sylvain
1 berichten
sylvain fr
Hallo, ik zou graag willen weten of ik een lichtkoepel kan plaatsen in een terrarium van 1 meter in plaats van een neonlamp.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Vous pouvez l'utiliser dans votre terrarium. Cordialement, Sandy de Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.