Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Kunnen we twee hamsters in één kooi plaatsen?

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
lliona
2 berichten
lliona fr


Hallo,

ik wil graag weten of ik een tweede hamster in een kooi kan plaatsen nadat ik mijn eerste hamster een maand heb gehad. Dit bericht is superbelangrijk, ik moet mijn TWEEDE hamster in augustus kopen HELP MIJ SOS

christelle
7 berichten
christelle fr

Hallo

Nee, geen twee hamsters samen!!! Twee mannetjes = gevechten, twee vrouwtjes = idem en een koppel = constant baby's!

Een hamster leeft alleen

NICOLE
6 berichten
nicole fr

Liona : Ik zit in dezelfde situatie als jij: ik heb een vrouwtje sinds 1 maand maar ze verveelt zich dus ik ga nog een vrouwtje krijgen. Dus het antwoord maakt me bang !!!!

stéphanie
63 berichten
stéphanie fr

Niet 2 HAMSTERS 1 ENKELE KOOI!! :( je moet een tweede kooi kopen!

sabrina
80 berichten
sabrina fr

Hamsters van alle soorten zijn solitair en nachtelijk, 1 hamster per kooi, de aangepaste afmetingen zijn 80x50 of 100x40 voor slechts 1 hamster dus kijk eerst of u de juiste omstandigheden biedt voor uw hamster, en hij verveelt zich niet, integendeel, eenzaamheid is wat hij zoekt, als ze met zijn tweeën zijn zal er uiteindelijk vechten zijn en de dood van een van de twee omdat ze territoriaal zijn zoals in het wild.

 

Anders zijn muizen, ratten, gerbils, enz. sociaal, dus u kunt ze in groepen houden.

Marion
7 berichten
marion fr

Ze hebben gelijk, 1 hamster per kooi vanwege het risico op gevechten. Als je twee hamsters in een kooi plaatst, kan het zijn dat de ene de andere doodt.

Als je hamster zich verveelt, geef dan de voorkeur aan het veranderen van zijn dagelijkse routine door de spelletjes te verplaatsen (hij heeft toch een wiel?). De ideale truc is om hem de lege wc-papierrollen te geven als ze op zijn. Ze houden van tunnels, het is karton en ze kunnen het veilig knagen. Je kunt hetzelfde doen met keukenpapierrollen.

Met vriendelijke groet.


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.