Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Korenslangen

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
virginie
1 berichten
virginie fr


Hallo,

ik heb een koppeltje korenslangen, die ik 10 maanden geleden heb overgenomen (de eigenaar wilde ervan af).

Ze leven al 2 en een half jaar probleemloos samen.

Ze hebben net jongen gekregen (3 dagen geleden), en na wat informatie te hebben ingewonnen, zie ik dat ik ze zou moeten scheiden. Ik ben dus op zoek naar een terrarium voor het vrouwtje.

Welk terrarium zou geschikt zijn?

Alvast bedankt voor uw reacties, tot ziens.

vie"

Leonardo
67 berichten
leonardo fr

bah si ton terra actuel est granad prend la moitier de ce terra enfin ji crois!!!

Diaz
1 berichten
diaz fr

Hallo, ik wilde weten of we onze jonge korenslang in zijn definitieve terrarium kunnen plaatsen, dat wil zeggen een terrarium van 120x60x60.

Alvast bedankt.

TOTALFOOTBALL
1 berichten
totalfootball fr
Hallo,Het is geweldig dat je korenslangen het goed doen en zich hebben voortgeplant! Om het vrouwtje te scheiden heb je een extra terrarium nodig. Over het algemeen is een glazen terrarium van ongeveer 60 tot 90 cm lengte, 30 tot 45 cm breedte en 30 tot 45 cm hoogte voldoende voor een vrouwtje korenslang. Zorg ervoor dat het een beveiligd deksel heeft om ontsnapping te voorkomen.Het is belangrijk om de vrouwelijke slang een geschikte bodembedekking te bieden, zoals kokosvezel of krantenpapier, evenals schuilplaatsen en decoratieve elementen om een comfortabele omgeving te creëren. Vergeet niet om een bak met schoon water neer te zetten en zorg voor een adequate warmtebron, zoals een verwarmingsmat of een verwarmingslamp.Zorg er ook voor dat je de temperatuur- en vochtigheidsomstandigheden geschikt houdt voor je vrouwelijke korenslang. Deze slangen zijn over het algemeen gemakkelijk te verzorgen, maar het is belangrijk om specifiek onderzoek te doen naar hun behoeften om hun welzijn te waarborgen.Als je nog andere vragen hebt of meer specifiek advies nodig hebt, aarzel dan niet om te vragen. Veel succes met je vrouwtje en de toekomstige kleintjes! Tot ziens!

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.