Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

konijn in een ren 24 uur per dag

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Léa
40 berichten
léa fr


Hallo, ik zou graag willen weten of een dwergkonijn 24 uur per dag in een vrij groot hok kan leven?

Ik heb gepland om een kattenbak in te richten, bovenop de bak een voerbak en een drinkfles en naast de bak een hooiruif, een zachte tipi, een klein klimrek voor katten/fretten, een speelmat voor fretten/konijn en 3/4 speeltjes.

Zal mijn konijn gelukkig zijn?

Kan hij automatisch zowel overdag als 's nachts in het donker in mijn woonkamer naar zijn kattenbak gaan?

Bedankt

sabrina
80 berichten
sabrina fr

Hallo,

 

Wat betreft het verplaatsen 's nachts moet je je geen zorgen maken, ze kunnen alles zien en toegang krijgen tot al hun accessoires. Het lijkt me een leuk idee, als je hem in een groot verblijf kunt laten is dat beter, hij zal meer ruimte hebben maar daarna heeft hij nog steeds jouw contact nodig, dus overdag moet je hem bij je nemen om hem te knuffelen enz....

 

Léa
40 berichten
léa fr

Ja, als ik thuis ben, laat ik hem vrij rondlopen in het huis en knuffel ik hem, maak je geen zorgen daarover, en vooral wil ik je heel veel bedanken voor de antwoorden die je mij geeft, merciiiii

 

 

 

sabrina
80 berichten
sabrina fr

Ah, geweldig, je gaat hem een echt klein nestje geven, een habitat en hoe groter hoe beter.

 

Maar graag gedaan, geen probleem, het is met plezier ;)


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.