Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Voerbak voor reptielen Trixie Reptiland

86% van klanten

bevelen dit product aan

12 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
lise
1 berichten
lise fr
hallo, waarom wordt het artikel referentie 32460 ecuelle a eau beschreven als een volumineus product en niet de grotere maat referentie 32461? Als ik de 32460 bestel, wordt het dan gemarkeerd als een volumineus product of is dat alleen voor referentie 32461? dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Geen van deze producten wordt als volumineus beschouwd. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia Team
Lorraine
2 berichten
lorraine fr
Hallo, Welke maat raadt u aan voor een 9 maanden oude luipaardgekko? Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We kunnen u referentie 32460 aanbevelen: https://www.zoomalia.com/animalerie/ecuelle-pour-eau-et-nourriture-p-10880.html Wij adviseren u echter om de echte afmetingen van uw reptiel te controleren. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
Patxi
6 berichten
patxi fr
Hallo, welke maat zou u adviseren voor korenslangen? Bedankt alvast.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden u aan om een van de twee grootste maten te kiezen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
jean-paul
1 berichten
jean-paul fr
hallo ik zou graag willen weten welke maat ik nodig zou hebben zodat een koppeltje luipaardgekko's kan drinken.alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We raden u aan om het grootste model te kiezen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Yohann
3 berichten
yohann fr
Hallo, ik zou graag willen weten welke maat u mij zou aanbevelen zodat mijn vrouwelijke koningspython erin kan baden en drinken? Bij voorbaat dank
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De versie die het beste past voor een koningspython is de grote versie: Water- en gelbak voor reptielen, 24 × 5,5 × 20 cmMet vriendelijke groet,Het Zoomalia-team
mathias
2 berichten
mathias fr
als uw product mij niet bevalt, kan ik het dan terugsturen voor een uitwisseling?
mathias
2 berichten
mathias fr
als het product mij niet bevalt, kan ik het dan terugsturen en ruilen voor een ander?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Overeenkomstig artikel L121-16 van de Consumentencode, heeft de Koper een termijn van 7 dagen vanaf de ontvangst van de producten om deze op eigen kosten terug te sturen voor een terugbetaling.De Koper moet Zoomalia.com noodzakelijkerwijs op de hoogte houden, en de retour kan alleen plaatsvinden na toestemming van dit laatste en toekenning van een retournummer dat absoluut op de verpakking moet worden geschreven.De producten moeten per se in perfecte staat van weder verkoop worden geretourneerd, in hun originele staat (verpakking, accessoires, gebruiksaanwijzing...), deugdelijk verzegeld, en vergezeld van de factuur die overeenkomt met de aankoop.Als het product een garantiebewijs of enig ander document bevat dat moet worden ingevuld, mag dit niet worden ingevuld, zodat de koper zijn herroepingsrecht kan uitoefenen.Een onvolledig product, beschadigd, vernield of waarvan de originele verpakking is beschadigd, zal niet worden terugbetaald of omgeruild.Gepersonaliseerde artikelen (medailles etc.) worden niet teruggenomen, noch omgeruild, noch terugbetaald. De kosten van de retour zijn voor rekening van de klant.Retour als de koper heeft geprofiteerd van gratis verzendkosten:- In geval van retour of weigering van levering, zal Zoomalia het totale bedrag van de bestelling terugbetalen minus een bedrag dat overeenkomt met de verzendkosten en de voorbereidingskosten die zijn gemaakt voor de verzending.De koper verklaart deze belangrijke clausule zonder voorbehoud te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.Het uitoefenen van het herroepingsrecht zal naar keuze van de koper leiden tot:- ofwel een terugbetaling in contanten door het opnieuw crediteren van de bij de oorspronkelijke bestelling gebruikte bankkaart of, indien dit niet mogelijk is, per cheque.- ofwel het toekennen van een tegoed te gebruiken op Zoomalia.comIn beide gevallen; aftrek van de oorspronkelijke verzendkosten.In geval van een omruiling met een ander product, zullen de nieuwe transportkosten verschuldigd zijn aan Zoomalia.comMet vriendelijke groet,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.