Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Huisje uit kokosnoot

84% van klanten

bevelen dit product aan

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Lydia
2 berichten
lydia fr
Hallo, ik ben op zoek naar een bed en een huisje voor mijn 3 konijnen en mijn cavia. Ik heb een hok in de tuin en ik wil niet dat ze het koud krijgen deze winter. Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Hieronder vindt u de link om direct toegang te krijgen tot de accessoires voor knaagdieren: https://www.zoomalia.com/animalerie/couchage-pour-rongeur-c-385-1.html

Met vriendelijke groet,
Het Zoomalia Team
Morgane
1 berichten
morgane fr
Hallo! Ik zou graag willen weten of ik kokosnoten in de kooi van mijn jonge octodon kan plaatsen? Is de grote qua grootte geschikt voor een jonge octodon? Bedankt alvast!!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt inderdaad dit product kiezen voor uw octodon. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
florence
3 berichten
florence fr
Kan deze kokosnoot geschikt zijn voor mijn kleine landschildpadden die 1 jaar oud zijn? Ze meten al 3,5 cm. Bedankt voor uw reactie.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit huisje zou geschikt zijn voor uw dieren. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Shana
1 berichten
shana fr
Hallo, passen uw schildpadden in deze kokosnoten a.u.b.? Ik heb er 4: 1 ouder dan een jaar en 3 geboren in september 2023. Dank u. ☺️

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.