Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Knus bed voor knaagdieren

75% van klanten

bevelen dit product aan

25 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Sophie / Maxime
1 berichten
sophie / maxime fr
Hallo, is dit bed waterdicht alstublieft? Dringt urine door als dit bed op mijn bed wordt geplaatst? Hartelijk dank!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit gezellige bedje is niet waterdicht. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Romain
2 berichten
romain fr
Hallo,Is dit gezellige bedje geschikt voor mijn chinchilla?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt dit knusse bedje gebruiken voor uw chinchilla. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Juliette
5 berichten
juliette fr
Hallo,Welke van de twee maten is het meest geschikt voor een volwassen rat?Dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Tussen de hamstermaat en caviaformaat raden wij u de caviaformaat aan omdat de andere te klein zal zijn. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia team
Julie Huijie
4 berichten
julie huijie fr
Hallo, Hoe wordt het gewassen? In de machine of met de hand? Op welke temperatuur?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit gezellige bed is wasbaar in de machine op 30°. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
lauryn
2 berichten
lauryn fr
Hallo! Zou dit kleine bedje geschikt zijn voor een volwassen konijn? Met vriendelijke groeten.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het is geschikt voor een klein volwassen dwergkonijntje of toy konijn. Het zal te klein zijn voor een Franse hangoorkonijn of een groot dwergkonijn. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Clothilde
1 berichten
clothilde fr
Hallo, welke maat komt overeen voor 2 gerbils
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden deze maat aan:28868 Knusse slaapplaats voor kleine knaagdieren (hamster), 16 × 13 cm, groen/grijs Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia
Violaine
1 berichten
violaine fr
Bonjour, pouvez-vous me dire à partir de quand les lits douillets 30*22 seront-ils disponible? Merci.
Ludovic
18 berichten
ludovic fr
Bonjour ,Quelle taille conviendrait pour un lapin nain ?Cordialement.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, La grande taille est nécessaire pour un lapin nain (30 x 22cm). Cordialement, L'équipe Zoomalia
Morgane
4 berichten
morgane fr
Hallo, het 62702 knusse knaagdierbed, 30 × 22 cm, groen/grijs is niet meer op voorraad - wanneer krijgen jullie het weer op voorraad? bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Ce produit sera disponible dans une dizaine de jours. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Morgane
4 berichten
morgane fr
Bonjour,quand le format 30 × 22 cm sera disponible ?
andrea
6 berichten
andrea fr
Kan het gezellige grijze vetr bed geschikt zijn voor een gouden hamster
justine
18 berichten
justine fr
Dit gezellige bed zou geschikt zijn voor een dwergkonijn
Carole
2 berichten
carole fr
Goedenavond,Wat kunt u mij aanraden: Want ik zou graag een lekker zacht bedje voor mijn geliefde Lapinou kopen, maar ik heb geen idee welke van de 3 voorgestelde modellen het comfortabelst voor hem zou zijn, Met in het achterhoofd: Het is een extra dwergkonijn die nu volwassen formaat heeft dus qua maten: ik weet niet welk bed het grootst voor hem zou zijn. Hartelijk dank voor het beantwoorden van mijn bericht en houd me zo snel mogelijk op de hoogte, Wetende dat ik hem graag een als zijn kerstcadeau zou willen geven, Ontvangt u, Dames en Heren, mijn beste wensen, Carole BAYER.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij adviseren de maat 30x22 cm. We adviseren ook de volgende links:https://www.zoomalia.com/animalerie/lit-douillet-flower-p-9164.htmlhttps://www.zoomalia.com/animalerie/abri-douillet-p-9910.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Victoria
1 berichten
victoria fr
Bonjour/bonsoir, Le lit douillé en 16x13 suffirait t'il pour un voir 2 rattes de petits gabarits ? Cordialement
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Nee, hij zal veel te klein zijn. Wij raden u eerder het model hierboven aan. Met vriendelijke groeten, Christelle van Zoomalia
Floriane
13 berichten
floriane fr
hallo welke maat moet ik nemen voor een octodon?

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.