Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Knaagdierhuis Sputnik XL

94% van klanten

bevelen dit product aan

21 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Stessie
7 berichten
stessie fr
Hallo,Kan dit huis geschikt zijn voor een chinchilla aangezien het van plastic is? Of is het beter om te kiezen voor een houten huis?Bedankt
Virginie
4 berichten
virginie fr
Voor een chinchilla is de sputnik XL te klein.
Jennifer
1 berichten
jennifer fr
Bonjour, pour un chinchilla c'est trop petit, même la taille XL
MURIEL
1 berichten
muriel fr
Hallo, ik heb twee ratten die er allebei in passen. Ik heb de grootste genomen. Fijne zondag
Chloé
1 berichten
chloé fr
Hallo, Het is niet groot genoeg voor een chinchilla, maar ik raad u hout niet aan omdat het urine opslaat en dat is slecht voor de luchtwegen van uw metgezel, naast dat het super vervelend is om schoon te maken etc :) normaal gesproken is plastic goed.
Audrey
1 berichten
audrey fr
Hallo, kan ik het Sputnik XL huisje voor mijn chinchilla gebruiken?
Virginie
4 berichten
virginie fr
Nee, voor een chinchilla is de sputnik XL te klein.
catherine
1 berichten
catherine fr
ik denk dat het te klein zal zijn voor een chinchilla
méaux
1 berichten
méaux fr
Hallo, ik wil geen zwart en grijs sputnik ontvangen, is het mogelijk om dit te vermelden bij mijn bestelling?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Helaas is het niet mogelijk om een kleurkeuze aan te geven. Zelfs als het op de bestelling wordt vermeld, kunnen we niet garanderen dat u de gekozen kleur ontvangt. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Kimlyne
1 berichten
kimlyne fr
Hallo Wanneer wordt u opnieuw bevoorraad in sputnik?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product wordt momenteel bijgevuld en zal weer beschikbaar zijn eind deze week. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia team
angélique
1 berichten
angélique fr
hallo, ik zou graag willen weten waarom de sputnik XL is gemarkeerd als 4,95 euro en wanneer ik erop klik, het wordt 5,65 euro? en welke grootte van hoektoilet moet ik nemen voor een chinchilla met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De prijs van 4,95 € is de eenheidsprijs als u het pakket van 3 neemt, anders is het artikel 5,65 €. We raden deze hoektoilet aan;https://www.zoomalia.com/animalerie/toilette-d-angle-pour-cages-de-petits-animaux-p-14440-c-835.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
geraldine
16 berichten
geraldine fr
Hallo, ik zou graag willen weten of de bodembedekking groot genoeg is voor twee cavia's
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We raden dit product niet aan voor uw cavia's. Dit product moet opgehangen worden en niet op de bodem van de kooi worden geplaatst. Met vriendelijke groeten, Madeline van Zoomalia
Anaïs
2 berichten
anaïs fr
Hallo, ik sta op het punt mijn bestelling te bevestigen, en ik zou graag willen weten welke kleuren u momenteel op voorraad heeft? Ik hoop snel een antwoord te krijgen, danku.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We hebben het helaas momenteel niet op voorraad. Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
Mélanie
2 berichten
mélanie fr
HalloIn welke kleur zijn de huidige voorraden alstublieft?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Helaas kunnen wij u geen specifieke informatie geven. De kleuren zijn echt afhankelijk van de levering. Omdat we vaak worden aangevuld, veranderen de kleuren op voorraad snel. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Julie
2 berichten
julie fr
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om de zwart-witte kleurstelling te krijgen die op de tweede foto staat?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Helaas kunt u de kleur van dit product niet kiezen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.