Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Reflectorlamp met clip

96% van klanten

bevelen dit product aan

17 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
florian
1 berichten
florian fr
hallo wat is het maximaal vermogen van de fitting en in het algemeen van de lamp dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze steun accepteert tot 250W. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
emilie
1 berichten
emilie fr
hallo, kunnen we 29924 Lampe Spot infrarood, ø 80 × 110 mm, 100 W op deze lamp zetten bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, de twee producten kunnen samen gebruikt worden. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
NICOLAS
3 berichten
nicolas fr
hallokunnen we op deze drager een 35w SunRay - UVA en UVB alles-in-één lamp gebruiken?alvast bedankt voor uw antwoordvriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij informeren u dat de SunRay lampen alleen werken met SunRay armaturen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia team
Brigitte
1 berichten
brigitte fr
hallo, ik ben geïnteresseerd in het product maar ik zou graag willen weten of de lamp erbij zit omdat dit niet gespecificeerd is. Met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De lamp is niet inbegrepen bij dit product. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Claudine
5 berichten
claudine fr
Hallo, kan ik een UVB-lamp gebruiken? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze lamp is inderdaad geschikt voor een UVB-lamp. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
yvon
3 berichten
yvon fr
hallo, kan ik een keramische verwarmingslamp van 250 w installeren, want ik zoek een verwarmingslampsupport met klemvriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, u kunt een verwarmingslamp op deze houder installeren.

Met vriendelijke groet,
Het Zoomalia-team
christelle
1 berichten
christelle fr
Hallo, kan ik deze Heat Glo 150W 9,5 cm lamp in deze lamp plaatsen voor mijn kameleon? Zo niet, kunt u mij dan aangeven welke ik zou moeten kopen? Moet ik nog steeds een verwarming in mijn terrarium plaatsen? Bedankt en met vriendelijke groet,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Inderdaad, u kunt de Haet Glo 150W lamp op dit product zetten. Het toevoegen van een verwarming zal noodzakelijk zijn, afhankelijk van het type dier dat u heeft. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
aymeric
5 berichten
aymeric fr
peut ton mettre une ampoule solar glo e27 de 125w et une ceramic heater 60w
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Vous pouvez effectivement mettre l'ampoule solar glo e27 dans la lampe reflecteur.

Merci de nous indiquer la référence pour la ceramic heater 60w car nous ne voyons pas quelle est cette ampoule.

Cordialement.

L'équipe de Zoomalia.
Emmanuelle
3 berichten
emmanuelle fr
bonjour, est-ce que cette lampe peut être utilisée avec une ampoule céramique et si oui, y a-t-il déperdition de chaleur ? merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Il n'y a pas de contre-indication sur la fiche produit donc en principe, cela doit être possible.

Cordialement,
L'équipe Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.