Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Toilet voor kleine dieren

94% van klanten

bevelen dit product aan

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Lucile
4 berichten
lucile fr
Hallo, ik zou graag een klein detail willen weten over de afmetingen van de bak. Is de breedte 27 cm en de hoogte 19 cm? Bedankt!
Laure
17 berichten
laure fr
Hallo, kan de bak dienen als hooiruif omdat mijn konijn graag in zijn hooi wroet maar hij houdt er niet van als het op de grond ligt?
ALEXANDRA
2 berichten
alexandra fr
Hallo, ik heb dit product gekocht om het als bodembedekking te gebruiken. Ik heb een dwergkonijn en ik heb de bodembedekking nooit kunnen gebruiken omdat het naar mijn mening te klein is. Het konijn past er alleen in de lengte in en natuurlijk.. eindigde die van mij met het hoofd erin en de billen erbuiten :(
NATHALIE
1 berichten
nathalie fr
Ja inderdaad
Karine
5 berichten
karine fr
Ja waarom niet.
Oceane
1 berichten
oceane fr
Hallo,

Ik denk dat de bak niet geschikt zal zijn voor dit gebruik; de bak dient alleen als plek voor het konijn om zijn behoefte te doen, er zal ruimte tekort zijn om zich te draaien, te graven, etc. Er bestaan graafbakken die meer geschikt zouden zijn voor uw zoektocht, of een houten hooiruif met spijlen, die het konijn in staat stelt om te snuffelen en precies die ene strohalm te pakken die hij heeft uitgekozen.
yannick
1 berichten
yannick fr
Hoi, ja, ik denk het, onze konijn vindt het leuk om het strooisel eruit te halen en erin te graven lol
Alexandra
1 berichten
alexandra fr
Hallo, ik heb 2 dwergkonijnen. Ik heb 2 kooibodembedekkingen gekocht, 1 die als "toilet" dient en 1 die voor het hooi is. De konijnen gaan helemaal uit zichzelf de kooibodembedekking in om hun behoefte te doen. Bij de andere blijven de konijnen buiten de kooibodembedekking en eten ze het hooi dat erin zit, en dat werkt prima!

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.