Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Katoenen bedje voor muizen

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Marie
3 berichten
marie fr


Hallo,

Ik zou graag willen weten of het "lit pour hamster wooly" van Trixie ook geschikt is voor muizen.

Het is een soort katoen dat niet gevaarlijk is als het wordt ingeslikt, als ik het goed heb begrepen.

Anders zou ik graag een warm nestje willen maken voor mijn 2 witte muizen: wat raadt u mij aan?

Damien
6 berichten
damien fr

Hallo,

Persoonlijk gebruik ik deze katoen voor mijn twee volwassen ratten als er geen kleintjes zijn en dat bevalt ze uitstekend.

Ik denk dat als het geschikt is voor de hamster en ratten, jouw muizen het ook wel leuk zouden moeten vinden.

Je kunt ook kiezen voor de meest populaire optie en ze zakdoeken of keukenpapier geven.

Marie
3 berichten
marie fr

Bedankt voor je antwoord. Ik ga bestellen, maar ik onthoud ook het idee van de keukenrol. Maar waarom gebruik je geen katoen als er kleintjes zijn?

Damien
6 berichten
damien fr

Om verstikkingsrisico's voor kleintjes en wurgrisico's te voorkomen.

Volwassen dieren steken hun hoofd omhoog op dit soort stoffen om hun ademhaling te vergemakkelijken, terwijl de kleintjes hun hoofd altijd omlaag hebben. :(

maar als je muizen volwassen zijn zullen ze hun hoofd omhoog steken en is er geen risico. Ik vermijd het totdat ze ongeveer 3 weken zijn, daarna doen ze hetzelfde als de groten.

Als je nog andere vragen hebt, aarzel dan niet.

Augustin
9 berichten
augustin fr

Als het voor een muis is, zeker niet! Het is een valstrik! De katoenvezels zullen zijn pootje omwikkelen en hij zal het niet kunnen terugtrekken, daarna zal het bloed niet meer circuleren en zal hij zijn pootje verliezen!

Marie
3 berichten
marie fr

Bedankt voor je antwoord. Ondertussen heb ik hetzelfde op internet gelezen en wanneer ik ze katoen geef (in zeer kleine hoeveelheden), knip ik het eerst met een schaar in hele kleine stukjes. Zo worden de vezels erg kort en is er geen risico.

Augustin
9 berichten
augustin fr

Ok 

phuong trang
4 berichten
phuong trang fr

hallo ik zou willen vragen of de site beveiligd is om kooien te kopen?


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.