Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

kameleon calyptratus

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
alexandre
3 berichten
alexandre fr


Goedenavond/Goedemorgen

Ik heb net een koppel calyptratus kameleons gekocht. Ik heb een paar vragen

Wat zijn de temperaturen in jullie terrarium tijdens de dag en de nacht?

Laat je het licht aan (UV-lamp of anders) tijdens de nacht?

 

Elodie
135 berichten
elodie fr

Hallo Vavou,

 

Hier zijn de temperaturen:

Overdag: Warmtepunt rond 35°, of 35-37° in de zomer. Koud punt rond 23° Voor de nacht: de kamer moet rond de 19-20° zijn

Hier is wat informatie over de verlichting:

Deze kameleons zijn dagactief, dus ze hebben een Dag/Nacht-cyclus van 12u/24u nodig. Hij heeft ook een bron van UVB nodig, er zijn verschillende manieren om deze UV te leveren.

 

Ik hoop u geholpen te hebben.

Fijne dag verder

Elodie van Zoomalia

 

alexandre
3 berichten
alexandre fr

Goedenavond Élodie,

 

Bedankt voor je antwoorden.


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.