Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Tuig voor kleine diertjes JOGGING

82% van klanten

bevelen dit product aan

20 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Fatima
1 berichten
fatima fr
Welke maat voor een dwergkonijn?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het is noodzakelijk om de nekomtrek en borstomvang van uw konijn te meten om de juiste maat te kiezen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Sylvie
1 berichten
sylvie fr
hallo welke maat moet ik nemen voor een fret alstublieft?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Om het product te kiezen dat het beste bij uw dier past, moet u eerst de nekomtrek en de taille meten en het harnas in de juiste maat kiezen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Pauline
1 berichten
pauline fr
Hallo, zou de medium maat geschikt zijn voor een cavia van ongeveer 1kg?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Om het model te kiezen dat het beste bij uw huisdier past, moet u eerst de maten nemen (nek- en tailleomvang) en verwijzen naar de verschillende aangeboden afmetingen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
laura
3 berichten
laura fr
Hallo, ik zou graag willen weten welk tuigje ik moet nemen voor een dwergkonijn dat ik nog niet heb. Alvast bedankt!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden u aan te wachten met uw keuze totdat u uw huisdier heeft, omdat het afhangt van de afmetingen ervan. Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia
Mélanie
1 berichten
mélanie fr
Zijn retourzendingen mogelijk als het harnas niet past?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij bevestigen dat u een bedenktermijn van 14 dagen heeft om onze klantenservice te contacteren als u het wilt retourneren. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
Julia
8 berichten
julia fr
Hallo,Welke lengte heeft de leiband?Alvast bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Zoals aangegeven in de productbeschrijving, is de lengte van de leiband 1.20 m. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
faona
2 berichten
faona fr
Hallo, welke maat zou ik moeten nemen voor een dwergkonijn?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij adviseren u om uw huisdier op te meten en de afmetingen te vergelijken met de gegevens op de productpagina.
» Maten: A : nekomtrek - B : tailleomtrek
» Jogging Small: A : 10 tot 15 cm - B : 20 tot 25,5 cm
» Jogging Medium: A : 15 tot 20 cm - B : 25,5 tot 30,5 cm
» Jogging Large: A : 20 tot 25,5 cm - B : 30,5 tot 35,5 cm
» Jogging Extra Large: A : 25,5 tot 30,5 cm - B : 35,5 tot 40,5 cm

Met vriendelijke groet,
Sandy van Zoomalia
ninon
1 berichten
ninon fr
is dit harnais geschikt voor een cavia?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Ja, het kan aangepast worden voor cavia's.Met vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team
Lisa
1 berichten
lisa fr
Ik denk niet dat maat S geschikt zou zijn voor een Russische dwerghamster? Bedankt
SOLÈNE
1 berichten
solÈne fr
Welke maat voor een chinchilla?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,U moet zich baseren op de nekomtrek en de taille-omtrek van uw huisdier.Small : van 10 tot 15cm nekomtrek en 20cm tot 25.5cm tailleMedium : van 15 tot 20 cm nekomtrek en 25.5cm tot 30cm tailleLarge : van 20 tot 25.5 cm nekomtrek en 30.5cm tot 35.5cm tailleExtra large : van 25.5cm tot 30.5cm nekomtrek en 35.5cm tot 40.5cm tailleMet vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team
Audrey
1 berichten
audrey fr
Het ideale tuigje small voor een rat?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De maat S zou inderdaad geschikter zijn voor een rat. Met vriendelijke groeten,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.